• شناسه خبر : 9842

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان:

آغاز توزیع مرغ با نرخ دولتی کیلویی ۲۱۵۰۰ تومان از امروز در کاشان

مسعود خاندایی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره برگزاری جلسات مختلف برای تنظیم بازار مرغ اظهار داشت: از امروز قیمت مرغ در فروشگاهای منتخب شهرستان کاشان کیلویی ۲۱۵۰۰ تومان است.


وی ابراز داشت: در مورد واحدهایی که مرغ را بیش از این قیمت به مصرف کننده عرضه می کنند، پیگیری‌های لازم انجام شده و باید این واحدها فاکتور خرید ارائه دهند تا مبدا گرانفروشی مشخص شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با بیان اینکه مرغ به قیمت مصوب شده در ۱۶ فروشگاه سطح شهرستان برای فروش عرضه می شود، گفت: هدف این کار تنظیم بازار و آگاهی رسانی در سطح شهرستان ‌میباشد.

وی افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد که واحدهای صنفی فروش مرغ نباید مرغ را به صورت خرد شده و جداجدا ( در قالب ران و سینه جداگانه) عرضه نمایند.

خاندایی با اشاره به اینکه مرغ تولیدی مرغداری‌های کاشان نباید از شهرستان خارج شود، تاکید کرد: هرگونه حمل و نقل بدون مجوز دامپزشکی غیرقانونی و قاچاق محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی انجام شده مرغ موجود در مرغداری‌ها کفاف نیاز شهرستان را دارد، گفت: شماره تماس ۱۲۴ ستاد بازرسی واحد های صنفی آماده دریافت اطلاعات شهروندان است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *