• شناسه خبر : 7825

در جلسه کمیته علمی کرونا در کاشان مطرح شد؛

ظرفیت بخش بستری کودکان تکمیل شده/ از بازگشایی مهدکودک‌ها و مدارس در کاشان تا اطلاع ثانوی خودداری شود

کمیته علمی کرونا در کاشان پیشنهاد داد با توجه به شیوع ویروس کرونا از بازگشایی مهدکودک ها و مدارس در کاشان تا اطلاع ثانوی خودداری شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم محمدرضا شریف رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان در حاشیه برگزاری جلسه کمیته علمی کرونا در کاشان اظهار داشت: در یک ماه گذشته روند افراد مبتلا و بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان صعودی بوده و درصد بیماران بد حال هم نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

کمیته علمی کرونا در کاشان

وی با بیان اینکه در ماه گذشته بیش از ۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان بهشتی دچار کرونا شدند، ابراز داشت: متاسفانه هر سال با آغاز شروع ماه مهر تعداد کودکان بستری در بخش کودکان بیمارستان بهشتی افزایش می یافت ولی متاسفانه امسال این افزایش بستری در نیمه اول شهریورماه رخ داد و بخش کودکان بیمارستان تکمیل شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: با تصمیم کمیته علمی کرونا در کاشان پیشنهاد می کنیم با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش بستری کودکان و به منظور کنترل انتشار این ویروس در منطقه کاشان از بازگشایی مهدکودک ها و مدارس تا اطلاع ثانوی خودداری شود.


    سجاد قاسم زاده
    (1) (0)

    سجاد قاسم زاده

    سپتامبر 10, 2020

    مدارس واقعا مکان خطرناکی برای شیوع ویروس کرونا است زیرا بعضی افراد ماسک زده اند و بعضی ها نزده اند و همه برای آب خوردن از آب سردکن استفاده می کنند بعضی از بچه ها به همدیگر خوراکی تعارف می کنند و ... از مسئولان محترم خواستار هستیم اگر جان بچه ها برایشان مهم است مدارس را تعطیل کنند تا در فرصتی بهتر و با شکست کرونا مدارس را دوباره بازگشایی کنند.

    سیاوش یزدانی
    (1) (0)

    سیاوش یزدانی

    سپتامبر 10, 2020

    شنبه مدارس کاشان تعطیل است

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *