• شناسه خبر : 690

رئیس بنیاد شهید کاشان خبر داد:

شهید تازه تفحص شده در روستای قالهر به خاک سپرده می شود

    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان از خاکسپاری شهید تازه تفحص شده شهید "علیرضا میرزایی" در روستای قالهر دلیجان خبر داد.

“غلامرضا حیدری” در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم در خصوص زمانبندی مراسم این شهید معزز اظهار داشت: مراسم وداع با شهید میرزایی روز پنجشنبه مصادف با ششم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صفاری کاشان برگزار می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهید علیرضا میرزایی قالهری صبح جمعه و بعد از برگزاری مراسم دعای ندبه در مشهد اردهال برگزار می شود و سپس پیکر این شهید والامقام جهت تشییع به شهرستان دلیجان منتقل و عصر جمعه نیز در روستای قالهر و در کنار مزار مادر خود به خاک سپرده خواهد شد..

شهید “علیرضا میرزایی قالهری” هجده ساله بود که عازم جبهه شد و در عملیات محرم شرکت کرد.وی 25 آبان ماه 1361 در “عین خوش” به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش سالها مفقودالجسد ماند.
پیکر این بسیجی شهید و یکی از 150 شهید معظم تازه تفحص شده هفته گذشته پس از ۳۷ سال شناسایی شد و صبح دوشنبه این خبر به پدر و خانواده شهید که ساکن شهرستان کاشان هستند اطلاع داده شد.
شایان ذکر است “خانم تاج مطلبی برزکی” مادر این شهید والامقام پس از سالها چشم انتظاری در آبان سال ۱۳۸۹ چشم از جهان فروبست.


    (0) (0)

    ژوئن 26, 2019

    ال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *