• شناسه خبر : 641

در نشست شورای عالی ترافیک استان اصفهان:

اجرای طرح زیرگذر مدخل شهر تصویب شد

در نشست شورای عالی ترافیک استان اصفهان اجرای طرح زیرگذر مدخل شهر کاشان با نظر اکثریت اعضا به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “حجت الله غلامی” معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز با توضیحات مفصل مشاور و نقد و بررسی کارشناسان خبره به این جمع بندی رسیدیم که زیرگذر مدخل شهر قابلیت اجرایی دارد و آن را مصوب کردیم.
: افزود: شورای عالی ترافیک استان تلاش می کند در تصمیمات خود با انجام اقدامات کارشناسی کارها را به صورت اقناعی پیش ببرد که بر همین اساس تصویب زیرگذر مدخل شهر در دومین جلسه متوالی این شورا در کاشان اتخاذ شد.

وی گفت: پروژه زیرگذر مدخل شهر کاشان با اخذ مصوبه شورای ترافیک شهرستان مسیر قانونی خود را طی کرده بود ولی وجود مباحثی و مطرح نشدن برخی نکات کارشناسی باعث شد این موضوع برای تصویب به شورای ترافیک استان کشیده شود.

غلامی اذعان داشت: ابتدا دو هفته قبل جلسه شورای ترافیک استان در کاشان تشکیل شد و وقتی به نتیجه ای نرسیدیم قرار شد تا مخالفان طرح سوالات خود را مکتوب به دبیرخانه شورای ترافیک استان ارسال کنند تا برای پاسخگویی و اصلاحات لازم تحویل مشاوران داده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع از وزرات کشور درخواست کردیم که چند نفر از کارشناسان خبره در این زمینه نظر بدهند و دبیر شورای عالی ترافیک کشور نیز به عنوان ناظر در این نشست حاضر شد.
رئیس شورای ترافیک استان با بیان اینکه که در تهیه طرح های ترافیکی ابتدا به اسناد فرادستی طرح جامع شهری و طرح تفصیلی مراجعه می کنیم، افزود: که در اسناد بالادستی شهر کاشان محل زیرگذر مدخل شهر به عنوان محور شریانی درجه یک دیده شده است.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام تفاسیر و اخذ مصوبه شورای ترافیک شهرستان و توضیحات مفصل مشاور، نقد و بررسی کارشناسان خبره و شورای ترافیک استان به این جمع بندی رسید که طرح زیرگذر مدخل شهر قابیلت اجرایی دارد و آن را مصوب کردیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *