• شناسه خبر : 6131

ترددها از مبادی ورودی کاشان به حداقل رسید/ چند واحد صنفی متخلف پلمب شد

دادستان کاشان با بیان اینکه اکنون تردد از مبادی ورودی شهرستان به حداقل رسیده است، افزود: از روز نخست فروردین، پنج نقطه ورود و خروجی شهرستان به شکل 24 ساعته تحت کنترل هستند تا ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرستان با دقت پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله دهقانی دادستان کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: تورهای ایست و بازرسی در میدان امام علی (ع)، میدان مصلی و جاده کاشان قمصر از پل آزاد راه توسط گروه 840 موشکی شهید کبریایی ارتش اجرا می شود..

وی افزود: تور ایست و بازرسی دیگری نیز در ورودی شهر مشکات و بلوار قطب راوندی نیز توسط فرماندهی انتظامی کاشان اجرا می شود..

دهقانی یادآور شد: ورودی و خروجی بلوار باقر العلوم از بلوار امام رضا(ع) ورودی و خروجی پل روگذر روبروی مصلی و ورودی و خروجی بلوار حضرت زینب(س) در محل میدان سهراب سپهری با کمک شهرداری مسدود شده است..

وی با اشاره به مسدود شدن خروجی نیاسر- بزرک از سمت اتوبان قم – کاشان گفت: ضمنا ناحیه مقاومت بسیج نیز نسبت به انسداد راه های ورودی شهرهای برزک، قمصر، نیاسر، جوشقان قالی، کامو و چوگان و روستا های شهرستان کاشان اقدام کرده است.

دادستان کاشان خاطرنشان کرد: دو تیم بازرسی نیز در سطح شهرستان  نیز در حال گشت زنی در شهرک های صنعتی هستند و چنانچه مشاهده شود کارخانه ای بر خلاف مصوبات فعالیت می کند اقدامات قانونی و در صورت لزوم پلمب خواهد شد و با توجه به پیام ها و گزارش های واصله ارسالی از سوی شهروندان، از شرکت های متخلف نیز بازرسی صورت خواهد گرفت.

دهقانی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف از مصوبات ستاد کرونا را ازطریق سامانه تلفنی ۱۳۷گزارش دهند تا نسبت به رسیدگی به این تخلفات اقدام شود.

 

چند واحد صنفی متخلف در کاشان پلمب شدند

همچنین مرتضی طاهری نماینده دادستان و مسئول نظارت بر کمیته اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا کاشان از پلمب چند فروشگاه و مغازه در کاشان به دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا حسب دستور دادستان خبر داد.

وی افزود: با بازرسی های صورت گرفته در سطح شهرستان تاکنون فروشگاه زینبیه و چند فروشگاه دیگر و همچنین دفتر املاک، کاشی فروشی، آرایشگاه مردانه، ابزارفروشی به دلیل فعالیت بر خلاف ضوابط پلمب شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس نظارت دقیق بر ضمانت اجرایی مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان چندین اکیپ گشت در مناطق پنچگانه به صورت مستمر در حال گشت زنی هستند و چناچه صنفی بر خلاف ضوابط عمل کند و به اخطارها توجهی نکند بر حسب دستور دادستان پلمب خواهد شد.

طاهری یادآور شد: طی بازرسی های صورت گرفته که با همکاری نیروی انتظامی، پلیس اطلاعات، اماکن، سپاه پاسداران و شهرداری کاشان و بازرسی اصناف صورت گرفت خوشبختانه بسیاری از صنوف نسبت به تعطیلی اقدام کرده اند و با صنوفی که تخلف کرده اند و به اخطارها و مصوبات توجهی نکرده بودند نسبت به پلمب محل فعالیت آنها بر حسب دستور دادستان اقدام شد.

نماینده دادستان و مسئول نظارت بر کمیته اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا کاشان با تاکید بر شدت نظارت ها طی روزهای آینده گفت: حسب دستور دادستان کاشان  کلیه واحدهای صنفی و‌ کارخانجات در‌حوزه شهرستان که به مصوبه مذکور عمل نکنند، متخلف صنفی تلقی و پس از پلمب واحد صنفی آنان، تا زمان مقتضی از فعالیت آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی از ممنوعیت فعالیت کلیه صنوف شهرستان کاشان به جز اصناف تامین کننده مایحتاج ضروری شامل واحدهای عرضه میوه و تره بار، لبنیات، قصابی ها و نانوایی ها و‌خوارو‌بار فروشی تا 15 فروردین بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری کرونا کاشان خبر داد.

طاهری با بیان اینکه داروخانه ها و‌مراکز ارائه خدمات پزشکی ‌و‌ پرستاری خصوصی به فعالیت خود ادامه خواهند داد، افزود: با توجه به گسترش بیماری و همه صنوف به جز صنوف پنجگانه تا 15 فروردین تعطیل هستند و صنوف رستوران، آشپزخانه ها و فست فودی نیز که پیش از این صرفا به صورت بیرون بر بود فعالیت داشتند ممنوع شد..


    (4) (0)

    مارس 23, 2020

    سلام هر چی میگید کارخونه ها تعطیل فایده نداره که الان شوهر من میره سر کار تازه بهشون گفتن ماشیناتونو بیارید داخل شرکت کسی متوجه نشه خب این سرمایه دارا چرا فقط به منافع خودشون فکر میکنند چی میشه چندروز تعطیل کنند ماها چند وقته موندیم تو خونه چه فایده وقتی مرد خونه حتی تو تعطیلاتم باید بره سر کار تو رو خدا پیگیری کنیدشرکت به تابان که حتی یه ضد عفونی هم نمیکنن محوطه شرکت رو

    (3) (0)

    مارس 23, 2020

    شوهرمنم فقط5روزتعطیل بود از فردا قراره بره کارخونه منم کلی استرس دارم خدا ازشون نگذره

    (2) (0)

    مارس 23, 2020

    سلام شرکت های زیادی هستند که یواشکی میگن بیاید سرکار ،کسی جرات نداره شرکت هایی مثل بهتابان وغیره روپلمپ کنه

    (0) (0)

    مارس 23, 2020

    لطفا به نانوایی ها و سوپریها هم نظارت کنید اکثرشون مثل فبل فعالیت دارند و اصلا بهداشت رو رعایت نمیکنن نه ماسک نه دستکش هیچی به هیچی

    (0) (0)

    مارس 27, 2020

    سلام کارخانه های آران وبیدگل یه روز تعطیل بودن دارن کار میکنن

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *