• شناسه خبر : 5321

اطلاع رسانی درباره بازداشت یکی از مدیران اجرایی کاشان از طریق دستگاه قضا انجام شود

فرماندار کاشان درباره بازداشت یکی از مدیران اجرایی این شهرستان گفت: این پرونده روند قانونی خود را طی می کند و اطلاع رسانی درباره این موضوع باید از طریق دستگاه قضایی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و سروکار داشتن با آبروی افراد ممکن است چیزی اثبات نشود، بنابراین ابتدا باید با جمع آوری مستندات این موضوع بررسی و جزییات آن مشخص شود.

وی تصریح کرد: این موضوع در یک بازه زمانی و در یک روند قانونی باید بررسی شود و در صورت صدور حکم از طریق روابط عمومی دستگاه قضا اعلام شود.

مرتضایی در پاسخ به چرایی عدم همکاری دستگاه های اداری و اجرایی در پوشش اخبار خود با رسانه ها گفت: من به عنوان فرماندار از این وضعیت گله دارم و مدعی هستم و اینکه چرا در مقایسه با شهرستان های همجوار اخبار دستاوردها و اتفاقاتی که در کاشان رخ می دهد در تلویزیون و رادیو پوشش داده نمی شود.

مرتضایی با پیشنهاد برگزاری یک جلسه مشترک بین روابط عمومی ها و خبرنگاران تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید دستاوردها و زحمات خود را اطلاع رسانی کنند و رسانه ها از طریق روابط عمومی این موضوعات را پیگیری کنند.


    امیر محبی
    (0) (0)

    امیر محبی

    فوریه 2, 2020

    آبروی مردم ....

    (0) (0)

    فوریه 2, 2020

    سلام خدمت شما سلام خدمت آقای فرمانداربسیاربسیارازشماتشکرواحسنت به شمابه خاطرجمله ی درست شمابله وقتی برای کسی پرونده ای درست می شودحتی مسئولین اول نبایدگفت چون تشکیل پرونده فقط دلیل جرم نیست بایدبعدازبررسی وثابت شدن جرم طرف اقدام شودتازه اون وقت هم نبایدباآبروی اوبازی کردمجازاتش راتعیین کنندودوران محکومیتش راطی کندوچه بساپرونده ای برای کسی تشکیل می شودولی جرم‌اوثابت نمی شودوپرونده باطل وازبین نمی رودووقتی طرف جایی می خواهدبرودسرکارسوءپیشینه که می گویندبیاوروقتی می رودچون آن پرونده است طرف راقبول نمی کنند

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *