• شناسه خبر : 5172

اختصاص 300 میلیون تومان وام  برای مشاغل خانگی کاشان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از تخصیص ویژه اعتبار تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی سهمیه سال 1398 به مبلغ 300 میلیون تومان سهیمه مازاد جهت طرح های مستقل مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسعود خاندایی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی مجری این طرح شامل جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که پس از تایید در شهرستان از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به بانک های عامل معرفی می گردند.

وی سقف هر وام را تا 10 میلیون تومان عنوان نمود و مدارک لازم جهت دریافت این تسهیلات را معرفی نامه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، مدارک هویت متقاضی، مجوز مشاغل خانگی مرتبط، فرم استعلام سوابق بیمه و تسهیلات، فرم درخواست تسهیلات متقاضی و صورتجلسه کارگروه اشتغال شهرستان را مورد نیاز دانست و اعلام کرد: متقاضیان جهت پیگیری موضوع حداکثر تا تاریخ 6 بهمن ماه 98 به همراه مدارک مربوطه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.

خاندایی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که قبلا از تسهیلات اشتغال زایی استفاده نموده اند امکان استفاده از تسهیلات مذکور را نداشته و اولویت در پرونده و پرداخت تسهیلات با طرح های متقاضیان واجد شرایط کارآفرین و فعال مطابق با پتانسیل ها، مزیت های نسبی و رقابتی شهرستان خواهد بود.


    اهل.کاشان
    (0) (0)

    اهل.کاشان

    ژانویه 26, 2020

    این.سرمایه.عظیم ملی.از.نسلهای.آینده.این.کشور است.به.صورت.وام.به.مشاغل خانگی.ندهید.درمقابل.نسل آینده.جوابگو.خواهید.بود سرمایهای.این.کشوررابه.باد.ندهید.ازماگفتن.حافظ.وظیفه.تو گفتن.است.وبس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *