• شناسه خبر : 4485

جریمه 75 میلیونی تومانی یک پزشک در کاشان

با حکم تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان یک پزشک به دلیل دریافت مبالغی بیشتر از تعرفه قانونی بابت ویزیت بیماران بیش از 75 میلیون تومان جریمه شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، و به نقل از سایت تعزیرات حکومتی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اعلام کرد: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی کاشان و تایید کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، پرونده تخلف یک پزشک مبنی بر دریافت مبالغی بیشتر از تعرفه قانونی بابت ویزیت بیماران در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی کاشان مورد رسیدگی قرار گرفت.

غلامرضا صالحی افزود: با عنایت به اینکه دریافت هرگونه وجه مازاد بر تعرفه ممنوع بوده و گرانفروشی محسوب می گردد ، تخلف این پزشک توسط رییس شعبه مذکور مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به عدم دفاع موثر ، تخلف برای شعبه محرز و پزشک متخلف به پرداخت مبلغ بیش از 75 میلیون تومان جریمه در حق دولت محکوم گردید.

پایگاه خبری اهل کاشانم انتظار دارد دانشگاه علوم پزشکی کاشان و سازمان ها و نهادهای نظارتی با مطالعه دقیق گزارش های مربوط به «سنگ شکن» بیمارستان بهشتی که در این رسانه منتشر شد این موضوع را بررسی کنند و با متخلفان احتمالی که موجب خسارت به شهروندان و بیت المال شدند برخورد کرده و نتیجه را به مردم اطلاع دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *