• شناسه خبر : 4150

قیمت گوشت گرم و تخم مرغ 15 درصد کاهش یافت

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از کاهش 15 درصدی قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در بازار شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، مسعود خاندایی دستور کار سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان را جلوگیری از افزایش نرخ کالاها و خدمات پس از تغییر قیمت بنزین عنوان کرد و گفت: از مصوبات ویژه کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاهش 15 درصدی قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در سطح عمده فروشی و مصرف کننده بود.

وی افزود: بر این اساس بهای هر کیلو تخم مرغ در فروشگاه های تعاونی مصرف به صورت کارتنی و عمده فروشی 8 هزار تومان و بهای خرده فروشی هشت هزار و 500 تومان و قیمت هشت هزار و 900 تومان در سایر فروشگاه ها تعیین شد.

خاندایی با تاکید بر نصب مشخصات کامل شامل نوع، سهمیه و بهای نان در سر درب کلیه مغازه های نانوایی در سطح شهرستان، تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به اعلام بهای کالاها و خدمات باید به صورت دائمی نظارت داشته و هرگونه تغییرات را فوراً به اطلاع اعضای کارگروه تنظیم بازار برساند.

معاون فرماندار کاشان اظهار داشت: با تقویت گشت های ویژه بازرسی در طی مدت اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون 1250 واحد صنفی در صنوف مختلف مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی با بیان برخورد قانونی دستگاه های اجرایی ذیربط با تخلفات گفت: بازرسی ها به صورت فوق العاده تداوم خواهد داشت و شهروندان مستندات خود از گران فروشی و تخلفات صورت گرفته را حتما به دستگاه های نظارتی و سامانه ۱۲۴ بازرسی اطلاع دهند.

گفتنی است، سومین کارگروه تنظیم بازار شهرستان با هدف جلوگیری از افزایش نرخ کالاها و خدمات پس از تغییر قیمت بنزین و با حضور ادارات مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


    م م
    (0) (0)

    م م

    دسامبر 6, 2019

    قیمت گوشت پس چرا نگفته؟

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *