• شناسه خبر : 4123

ثبت نام 22 داوطلب برای انتخابات مجلس حوزه کاشان

با ثبت نام 10 داوطلب در چهارمین روز از مهلت نام‌نویسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه کاشان و آران و بیدگل تعداد داوطلبان به عدد 22 رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، جانشین شورای انتخابات مجلس یازدهم کاشان با بیان اینکه از این تعداد سه نفر (۱۳.۶ درصد) زن و ۱۹ نفر (۸۶.۴درصد) مرد هستند، افزود: یک نفر از داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، ۱۹ نفر دارای کارشناسی ارشد، یک نفر دارای دکترای و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزی است.

عباسعلی قپانی پور یادآور شد: تعداد داوطلبان نسبت به بازه زمانی مشابه ثبت نام دوره دهم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ۵۷ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص گروه های شغلی داوطلبین اظهار داشت: یک نفر از ثبت نام کنندگان پزشک، ۴ نفر فرهنگی، ۷نفر کارمند، یک نفر استاد دانشگاه، یک نفر روحانی، یک نفر بازنشسته و ۷ نفر دارای شغل آزاد و یا سایر گروه های شغلی می باشند.

معاون سیاسی فرماندار کاشان خاطر نشان کرد: ۱۱ داوطلب در بازه سنی ۴۰-۳۰سال، 7 نفر ۵۰-۴۱ سال و ۴ نفر۶۰-۵۱ سال قرار دارند.

قپانی پور  با اشاره به عدم تمدید برنامه زمانبندی ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: داوطلبان ثبت نام را به روز های پایانی موکول نکنند.

همچنین بنابر اعلام سرپرست فرمانداری نظنر با پایان یافتن چهارمین روز از ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان نطنز و بخش قمصر کاشان  تعداد داوطلبین به ۱۱ نفر رسید.

داوطلبان این انتخابات تا ۱۶ آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *