• شناسه خبر : 3172

چرخ گوشت، انگشتان دختربچه 4 ساله کاشانی را بلعید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از بلعیده شدن انگشتان دختر چهار ساله کاشانی در دستگاه چرخ‌گوشت در حادثه ای دلخراش خبر داد.

آتش نشانی کاشان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدایی اظهار کرد:با تماس بخش اورژانس بیمارستان بهشتی کاشان با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه دلخراش گیر کردن دست دختر بچه در چرخ گوشت بلافاصله نجاتگران ایستگاه 2 سازمان آتش نشانی به بیمارستان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این دختر بچه که به شدت از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود و چهار انگشت دست چپ آن کامل بلیعده شده بود، توسط عوامل اورژانس کاشان به بیمارستان انتقال یافته و بلافاصله از آتش نشانان درخواست کمک کرده بودند.

وی در ادامه گفت: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان بهشتی تحت نظارت پزشکان متخصص، در عملیاتی حساس که حدود دو ساعت بطول انجامید، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده های این وسیله خارج کردند.

فدایی بی احتیاطی والدین را در روشن گذاشتن چرخ گوشت در آشپزخانه را علت بروز این حادثه دلخراش دانست و خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات دختر بچه برای انجام اقدامات درمانی تحویل پزشکان متخصص این بیمارستان بهشتی کاشان شد.

 

آتش نشانی کاشان    آتش نشانی کاشان


    معتقدی
    (1) (0)

    معتقدی

    اکتبر 19, 2019

    ضمن عرض تشکر و تقدیر بابت پوشش اخبار و اطلاع رسانی به همشهریان و مخاطبان محترم لطفا هرچه سریعتر متن خبر پیوند انگشت را اصلاح فرموده و بصورت جداگانه خبر اصلاح را به اطلاع مخاطبان خود اعلام فرمائید تمامی موارد عمل امروز و مراحل بعدی جراحی ترمیمی در #بیمارستان_فوق_تخصصی_آیت_الله_یثربی کاشان انجام شده و خواهد شد که در اکثر کانالهای خبری کاشان به صراحت عنوان شده و حضرتعالی طی دو خبر از بیمارستان بهشتی صحبت فرمودید که کاملا اشتباه است

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *