• شناسه خبر : 268

عضو شورای شهر کاشان:

بی قانونی علت اعتراض چهار عضو شورا بود

رئیس کمیسیون اقتصادی، بودجه و امور حقوقی شورای شهر کاشان گفت: علت مخالفت و اعتراض چهار عضو شورا عدم وجود دستورکار مشخص برای جلسه و بی قانونی بود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “علیرضا پورعسگری” در صد و ششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان افزود: امروز ما با یک بحث قانونی مواجه هستیم و رئیس شورا نباید فراتر از قانون عمل کند و بدون وجود دستور کار مشخص در این جلسه درباره موضوعی رای گیری کند.
وی تصریح کرد: رئیس شورا حتی اجازه صحبت به دیگر اعضا را نمی دهد و بر خلاف آنچه که قانون نوشته شده عمل می کند.
پورعسگری خاطرنشان کرد موضوع استیضاح شهردار کاشان با توجه به تصمیم دیگر اعضا بالاخره اتفاق می افتاد ولی اعتراض و بحث ما رعایت قانون است.
همچنین “حسینعلی وکیل”، نایب رئیس شورای شهر کاشان گفت: اگر پیشنهاد ارائه شده در این جلسه برای اخذ مصوبه برای پروژه مدخل شهر است بدلیل نداشتن صورتجلسه بر خلاف قانون است ولی اگر موضوع درباره گفتگو و اقناع یکدیگر در باره روند احداث آن می باشد بحث دیگری است.

گفتنی است در صد و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان  که در روز شنبه هجدهم خرداد برگزار شد ابتدا موضوع استیضاح شهردارکاشان مطرح شد که ۵ نفر از اعضا به وی رای مخالف دادند و چهار نفر دیگر در اقدام اعتراضی به دلیل نداشتن صورتجلسه مشخص در رای گیری شرکت نکردند، در ادامه جلسه نیز با ترک جلسه توسط چهار عضو شورا به دلیل مطرح شدن رای گیری برای توقف پروژه مدخل شهر این نشست بدون نتیجه و عدم امضا صورتجلسه به پایان رسید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *