• شناسه خبر : 19059

درگذشت پدر سه شهید کاشانی دفاع مقدس

حاج علی دقیقی کاشانیان پدر معظم شهیدان « حمید ، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان » به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم،حاج علی دقیقی کاشانیان پدر معظم شهیدان « حمید ، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان » و پدر سردار حسین دقیقی کاشانیان مشاور عالی فرمانده کل سپاه،  پس از سالها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این پدر گرانقدر از ۹ صبح روز پنج شنبه از مسجد جامع کاشان در خیابان باباافضل کاشان به طرف میدان کمال الملک و پس از آن به سمت آرامستان فیض کاشان برگزار خواهد شد.

گفتنی است:  شهید «حمید دقیقی کاشانیان» سوم فروردین ۱۳۴۳ در شهر کاشان متولد شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.  چهارم دی ۱۳۵۹ در آبادان به شهادت رسید و بنا به وصیتش در مزار شیخان قم به خاک سپرده شد .مزار نمادین وی در گلزار شهدای دارالسلام واقع است.

برادرش شهید «مجید دقیقی کاشانیان» نیز هجدهم دی ۱۳۴۵ در کاشان به دنیا آمد. دانشجوی سال دوم دکترای پزشکی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم اسفندماه ۱۳۶۵ درعملیات کربلای پنج  در شلمچه به شهادت رسید.و در دارالسلام به خاک سپرده شد.

شهید «مجتبی دقیقی کاشانیان» دهم فروردین ۱۳۵۰در شهر کاشان چشم به جهان گشود. دانش آموزسوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.بیستم فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش یافت نشده است. مزار یادبود وی در گلزار دارالسلام کاشان در جوار برادرانش می باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *