• شناسه خبر : 1904

حقوق پاکبانان کاشان تا آخر هفته پرداخت می شود

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: بخشی از حقوق پاکبانان پرداخت شده و پیمانکار موظف است تا پایان هفته جاری نسبت به پرداخت مابقی دستمزد آنها اقدام کند.

محمدرضا خالدی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: امروز صبح پس از تجمع تعدادی از پاکبانان به دلیل مباحث بیمه و دستمزدشان رو به روی ساختمان شهرداری بلافاصله با حضور در محل برای حل مشکلات موجود و صحبت با نمایندگان پاکبانان و پیمانکار اقدام شد.

وی با اشاره به اشتغال 290 پاکبان تحت شرکت پیمانکار اظهار داشت: بدلیل کدینگ تهران وکاشان مشکلی در بحث بیمه پاکبانان وجود داشت که با پیگیری لازم و پرداخت فیش 190 میلیونی از قطع بیمه آنها جلوگیری بعمل آمد.

وی تصریح کرد: دیشب به صورت علی الحساب بخشی از حقوق پاکبانان پرداخت شده و پیمانکار موظف شد تا پایان هفته جاری نسبت به پرداخت مابقی دستمزد آنها اقدام کند.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان تصریح کرد: حقوق های عقب مانده مشکل تمام شهرداری ها است ولی پاکبانان دو ماه معوقه دارند و از این نظر تعداد ماه های آنها کمتر از دیگر پرسنل شهرداری کاشان است.

خالدی خاطرنشان کرد: پیمانکاری که با شهرداری قرارداد امضا می کند باید از محل اعتبارات خود به صورت منظم حقوق کارگرانش را پرداخت کند.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *