• شناسه خبر : 17622

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان:

کاهش نرخ بلیط اتوبوس به مرزهای عراق موجب اعتراض رانندگان شده است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان درباره پخش ویدیوی اعتراضی در فضای مجازی از خودداری اتوبوس های پایانه مسافربری این شهرستان برای انتقال مسافران اربعین حسینی به مرزهای عراق گفت: رانندگان به پایین بودن نرخ جدید مصوب کشوری نسبت به نرخ مصوب ستاد اربعین حسینی کاشان اعتراض کرده اند.
ترمینال کاشان

علی اکبر آقایی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: بنابر اعلام نرخ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که روز جمعه اعلام کردند نرخ بلیط اتوبوس های عادی ۴۴ نفره 250 هزار تومان، اتوبوس های vip ویژه ۳۰ و ۳۲ نفره 380 هزار تومان و همچنین اتوبوس های vip 25 نفره 452 هزار تومان قیمت گذاری شد.

وی تصریح کرد: پیش از این وزارت راه شهرسازی دستورالعمل 75 درصدی افزایش قیمت بلیط نرخ اتوبوس ها را بدلیل خالی بودن در هنگام برگشت را صادر کرده بود که بر این اساس در جلسه ستاد اربعین حسینی که با حضور نمایندگان اتوبوس ها و واحدهای صنفی منطقه کاشان انجام شد نرخ گذاری قیمت بلیط ها تعیین شده بود.

آقایی افرود: بر اساس مصوبه ستاد اربعین حسینی نرخ بلیط اتوبوس های عادی ۴۴ نفره به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان، اتوبوس های vip ویژه ۳۰ و ۳۲ نفره به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و همچنین اتوبوس های vip 25 نفره به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان مصوب شده بود.

رئیس اداره راهداری کاشان با اشاره به اینکه قیمت گذاری جدید سازمان حمل و نقل جاده ای به صورت سراسری و برای تمام پایانه های کشور لازم الاجرا است، تاکید کرد: رانندگان اتوبوس باید بر اساس نرخ مصوب جدید از زائران اربعین حسینی کاشان کرایه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دیروز هم طبق برنامه 25 دستگاه اتوبوس از کاشان برای انتقال زائران اربعین حسینی به سوی مزرهای زمینی ایران با عراق اعزام شدند ،افزود: حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه با شش دستگاه اتوبوس که برخلاف مصوبه ستاد اربعین حسینی کاشان قیمت بلیط خود را افزایش داده بودند برخورد شد.

آقایی خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل زائران اربعین حسینی در حال پیگیری با مقامات استان و فرمانداری هستیم و دلیل اعتراض مالکان اتوبوس و خودداری آنها از انتقال زائران اعلام نرخ جدید مصوب کشوری و پایین بودن آن نسبت به قیمت مصوب ستاد اربعین حسینی کاشان است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *