• شناسه خبر : 16817

ثبت نام بیش از 6 هزار کاشانی برای پیاده روی اربعین

رئیس اداره حج و زیارت کاشان از پیش ثبت‌نام ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از مشتاقان پیاده روی ایام اربعین حسینی در منطقه کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حمیدرضا بهروزفر با اشاره به اینکه ۸۳۶ هزار و ۴۹۲ نفر از سراسر کشور برای اربعین ثبت نام کردند که ۶ هزار و ۸۰۰ نفر آن از منطقه کاشان هستند گفت: پیش ثبت نام مشتاقان پیاده روی ایام اربعین حسینی که از تاریخ دهم تیرماه آغاز شد تا پایان مرداد ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان و مشتاقان تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح به آدرس اینترنتی samah.haj.ir یا با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان با تاکید بر اینکه متقاضیان زیارت اربعین، پیش ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند تصریح کرد: تزریق ۲ دوز واکسن از شروط خروج از کشور و ثبت نام در سامانه سماح است.

بهروزفر تاکید کرد: پیش ثبت نام از متقاضیان هیچگونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام نخواهد داشت و اطلاع رسانی برای ثبت نام قطعی مجدد اعلام خواهد شد.

او با یادآوری اینکه ۳۳۴ نفر ثبت نامی‌های تشرف یافته برای اربعین سال ۱۴۰۰ بودند اربعین که مشرف شدند اظهار داشت: پارسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی به هر استان سهمیه داده شد که سهم کاشان ۳۳۴ نفر بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *