• شناسه خبر : 16398

افزایش ۴۱ درصدی مبتلایان کرونا در کاشان

فرماندار کاشان گفت: نمونه تست pcr مثبت کرونا در تیرماه نسبت به خرداد ماه سالجاری ۴۱ درصد افزایش شمار مبتلایان را داشته که نشان از اوج گیری مجدد ویروس در سطح منطقه دارد.

به گزارش ا هل کاشانم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی در حاشیه جلسه ستاد استانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای اصفهان افزایش تعداد فوتی ها نسبت به ماه گذشته را  نگران کننده دانست و افزود: با شیوع مجدد سویه های جدید ویروس کرونا در سطح کشور و افزایش شمار مبتلایان در منطقه کاشان و آران وبیدگل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تهویه مناسب و استفاده از ماسک در فضاهای بسته و شلوغ حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: شهروندان منطقه فرهنگی کاشان لازم است در کنار استفاده از ماسک، تزریق نوبت بعدی واکسن خود را جدی بگیرند و در صورتی که تاکنون اقدامی در این خصوص نداشته اند با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

زارعی در خصوص حضور کارکنان در ادارات شهرستان خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به الزام استفاده ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات خود نظارت داشته و از حضور کارکنان دارای علائم بیماری کرونا و سرماخوردگی در محل کار ممانعت نمایند و پس از حداقل پنج روز قرنطینه در منزل با ارائه تست pcr منفی اجازه حضور در محل کار بدهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *