• شناسه خبر : 16033

شورای شهر به شدت مخالف انتقال معتادان متجاهر استان به کاشان است

رئیس شورای شهر کاشان گفت: شورای شهر به شدت مخالف تبدیل زندان قدیم کاشان به مرکز نگهداری معتادان متجاهر استان اصفهان است و به شهرداری اعلام کرده که بدون مصوبه شورا حق انجام هیچ کاری در رابطه با این محل را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی هاشمی طاهری در ادامه افزود: استانداری اصفهان می خواهد 400 معتاد متجاهر از تمام شهرهای استان را با انتقال به کاشان از محل زندان قدیم شهر بعنوان گرمخانه استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه ای از شهرداری خواستند برای ساماندهی زندان قدیم شهر کمک کند، گفت: شهرداری در گزارشی که به شورا پس از بازدید از این محل داده است اعلام کرد بازسازی این محل 20 میلیارد تومان هزینه دارد.

هاشمی طاهری با بیان اینکه شورای شهر تمام تلاش خود را برای اینکه این جلوگیری این کار انجام خواهد داد، تصریح کرد: برخی ادارات با تبدیل زندان قدیم کاشان به مرکز نگهداری معتادان متجاهر استان اصفهان موافقند ولی برخی مدیران سرسختانه با این امر مخالفت کرده اند.

رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: وقتی سهیمه قیر به این اصفهان می آید سهم کاشان را نمی دهند ولی الان می خواهند معتادین متجاهر استان را به کاشان انتقال دهند که شورای شهر با این امر به شدت مخالف است و در صورتی که این زندان در شهر دیگری باشد کاشان سهم خود را خواهد داد.

هاشمی طاهری با باین اینکه بدلیل قرار گرفتن زندان قدیم کاشان در بافت مسکونی، با اختصاص بودجه زیادی این محل به نقطه دیگری انتقال یافت، گفت: پیشنهاد می شود با توجه به قرار گرفتن زندان قدیم کاشان در مرکز شهر و بافت مسکونی این محل تبدیل به یک مرکز فرهنگی شود.


    (0) (0)

    ژوئن 22, 2022

    سلام استان دار اصفهان شما هرچی بوجه برای مردم کاشان هست صرف استان اصفهان می کنید این مسله ی معتادهارادر استان اصفهان درست کنید بی زحمت ما مردم کاشان اصلا دوست نداریم معتادها یاا بیماران مواد را قبول کنیم شما مدیران استان اصفهان چرا کار شکنی می کنید برای استان شدن شهر کاشان ببخشید کاشان گاو نه من شیرده که شما نمی توانید از دست بدهید به ضرره استانتون هست به امید روزی که کاشان از دست شما اصفهانیها راحت بش واستان بشود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *