• شناسه خبر : 15962

حاشیه نگاری سفر وزیر جهاد کشاورزی به کاشان:

از ناهار نخوردن ساداتی نژاد تا وساطت وزیر برای خبرنگاران


با توجه به رئیس جمهور به همراه هیات دولت به استان اصفهان، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بعنوان نماینده دولت سفری کاشان به داشتند که این سفر با حاشیه هایی همراه بود.

** دکتر ساداتی نژاد، بدو ورود به کاشان ابتدا با حضور در گلزار شهدای دارالسلام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

** بی برنامه گی و عدم اعلام زمان مناسب برنامه های سفر وزیر کشاورزی به خبرنگاران موجب سردرگمی اصحاب رسانه شده بود به گونه ای که تا ساعت یک ظهر هم هیچ اطلاع رسانی به آنها نشده بود.

در حالی که طبق برنامه وزیر کشاورزی دیداری با امام جمعه کاشان داشتند، هیچ دعوت عمومی ار خبرنگاران نشده بود و دفتر امام جمعه تنها خبرنگاران دولتی صدا وسیما و ایرنا را اجازه ورود داده بود .

**در هنگام ورود دکتر ساداتی نژاد به محل دفتر امام جمعه دیگر خبرنگاران حاضر در محل اعتراض خود را به وزیر کشاورزی و فرماندار و نماینده رییس مجلس اعلام کردند که آنها حضور خبرنگاران را بلامانع دانسته و در اقدامی شایسته خودشان بعد از ورود اصحاب رسانه وارد دفتر امام جمعه شدند.

**در حالی که طبق اعلام فرمانداری کاشان قرار بود جلسه شورای اداری ساعت 16 برگزار شود به دلیل حضور وزیر کشاورزی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان این جلسه با یک ساعت تاخیر برگزار شد.

**وزیر جهاد کشاورزی به مدت یک ساعت با حضور در جلسه کارگروه رفع موانع تولید با شنیدن دغدغه ها و صحبت های تعدادی از صنعتگران، فعالان حوزه کشاورزی و سرمایه گذاران کاشانی دستورات لازم را برای پیگیری دادند.

**امام جمعه کاشان در جلسه شورای اداری اعلام کرد: اطلاع دارم از وقتی که بحث حذف ارز ترجیحی شروع شده آقای ساداتی نژاد تنها یک روز موفق شدند ناهار بخورند و حتی امروز با وجود آماده بودن ناهار این زمان برای مشکلات مردم استفاده شد و شرمنده ایشان هستیم که ناهار میل نکردند!

**امام جمعه کاشان در ادامه سخنانش با تمجید از جایگاه علمی شهردار کاشان گفت: دکتر بخشنده فوق دکترا انفجار معدن دارد و وزیر کشور از ایشان خواستند برود مشکل ساختمان تخریب شده متروپل را حل کند.

**حجه الاسلام حسن زاده، مدیر موسسه فرهنگی امیرالمومنین کاشان بعنوان یکی از سخنرانان این نشست اداری با انتقاد از استاندار اصفهان گفت: به چه دلیل حکم فرماندار کاشان که توسط وزیر کشور پس از چند ماه صادر شده توسط استاندار اصفهان ابلاغ نمی شود!

**عباس کتابی ، سرپرست دانشگاه کاشان در این نشست شورای اداری گفت: با توجه به اینکه مدیران دولتی نمی توانند بحث استان کاشان را این جلسه مطرح کنند دانشگاه کاشان آمادگی دارد زیرساخت مطالعات علمی و برنامه ریزی استان کاشان فراهم کند.

**در نشست شوارای اداری کاشان، امام جمعه کاشان، نماینده مردم نظنز و قمصر در مجلس، نماینده رئیس مجلس در کاشان، روسای دانشگاه کاشان و علوم پزشکی، رئیس اتاق بازرگانی، مدیر آبفا، مسئول ائمه جمعه شمال استان اصفهان، مدیر موسسه امیرالمومنین صحبت کردند ولی هیچ کدام از مدیران دولتی که حوزه مسئولیتشان زیر نظر مدیران استان اصفهان است صحبتی نکردند.

**محمدرضا اسدی، رئیس آبفا کاشان از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد در سفر استانی رئیس جمهور و هیات وزیران با توجه نگرانی های موجود به مشکلات حوزه آب منطقه کاشان نگاه ویژه شود.

**دکتر ساداتی نژاد در این دیدار به جز حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ملاقات عمومی مردمی نداشتند.

** با پایان شورای اداری شهرستان در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ، دکتر ساداتی نژاد برای ادامه برنامه های خود راهی شهرستان آران و بیدگل شدند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *