• شناسه خبر : 14204

از خبرنگاران برای جلسه علنی شورای شهر دعوت نشد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، هفته پیش در جلسه علنی شورای شهر کاشان خبرنگار حاضر در جلسه از سوی رئیس شورای شهر به بیرون از صحن علنی شورا هدایت شد و خبرنگار از ساختمان شورای شهر بیرون رفت.

این اقدام واکنش های زیادی را در میان اصحاب رسانه، فعالان حوزه خبر و رسانه و دیگر افراد به دنبال داشت و علی هاشمی طاهری، به عنوان رئیس شورای شهر کاشان تا به امروز و پس از گذشت یک هفته هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشت.

پس از گذشت یک هفته و بر اساس برنامه ریزی جلسه رسمی شورای شهر مقرر بود امروز جلسه شورا برگزار شود اما هیچ اطلاع رسانی در این زمینه صورت نپذیرفت و به نوعی هیچ خبرنگاری به جلسه علنی شورای شهر دعوت نشده است.

پیگیری پایگاه خبری اهل کاشانم از خبرنگاران شهرستان کاشان بر این موضوع صحه گذاشت و هیچ خبرنگاری نیز امروز به جلسه شورای شهر دعوت نشده بود اما دو خبرنگار در این جلسه امروز حضور داشتند که حضور آنان با توجه به عدم اطلاع رسانی قبلی قابل تامل است!

این اتفاق در حالی رخ می دهد که در ویدیویی که کانال متعلق به شورای شهر از جلسه امروز منتشر کرده علی هاشمی طاهری اظهار داشته: درب شورای شهر بر روی همه افراد باز است چراکه شورای شهر خانه مردم است!


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *