• شناسه خبر : 13682

۶ جایگاه سوخت در منطقه کاشان راه اندازی شده است، کارشناسان فنی در حال رفع مشکل مابقی جایگاه‌های سوخت

اصغر شالچی در گفتوگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به اختلال ایجاد شده در سیستم هوشمند سوخت در کشور اظهار داشت: این موضوع باعث شد تا ارائه خدمات توسط جایگاه های سوخت در شهرستان کاشان با اختلال ایجاد شود و امکان ارائه سوخت توسط جایگاه‌های سوخت نباشد.


وی با بیان اینکه کارشناسان فنی ناحیه نفت منطقه کاشان بلافاصله پس از این اختلال وارد عمل شدند، افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط کارشناسان تاکنون شش جایگاه سوخت در منطقه کاشان راه اندازی و یا در حال راه اندازی است و تمامی تلاش خود را در راستای راه اندازی مابقی جایگاه های سوخت به کار گرفتیم.

رئیس ناحیه نفت منطقه کاشان ضمن اشاره به جایگاه های سوخت راه اندازی شده و یا در حال راه اندازی ابراز داشت: جایگاه امیرکبیر یک و دو واقع در بلوار امام رضا(ع)، جایگاه رعیتی واقع در بلوار خلیج فارس، جایگاه ستاره ایرانیان واقع در بلوار قطب راوندی راه اندازی شده است و جایگاه رمضان واقع در شهر نوش آباد و جایگاه ابوزیدآباد نیز در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه جایگاه روناک و سرای کویر نیز در حال ارائه خدمات هستند، گفت: مابقی جایگاه‌های سوخت نیز توسط کارشناسان فنی در دست بررسی و رفع عیب است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا مشکلات در سریع ترین فرصت رفع و ارائه خدمات به نحو مطلوب به شهروندان ارائه شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *