• شناسه خبر : 13676

پنج واحد نانوایی در کاشان جریمه شدند، بربری و سنگک بیشترین تخلف را دارند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، معاون فرماندار کاشان از تشکیل شانزده پرونده تعزیراتی برای نانوایان متخلف خبر داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران گفت: طی یک ماه بیش از ۸۴ مورد بازرسی از واحدهای خبازی کاشان انجام و پنج نانوایی با کسر سهمیه جریمه شدند.


مسعود خاندایی با بیان اینکه طی بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان از ۸۴ واحد نانوایی شانزده پرونده تعزیراتی با تخلفاتی نظیر کم فروشی و گران فروشی تشکیل شد، افزود: نانوایان متخلف در مجموع بیش از یکصد و هفتاد میلیون ریال جریمه و ۵ واحد نانوایی نیز به کسرسهمیه آرد مصرفی جریمه شدند.

وی افزود: برخی از نانوایان برخلاف مصوبات شورای آرد ونان اقدام به پخت نان بزرگ،افزودن کنجد بدون رضایت مشتری،بی نظمی در ساعت پخت، گران فروشی و کم فروشی داشتند که جریمه شده و بیشترین تخلفات مربوط به نانوایان سنگک و بربری سطح شهر بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان همکاری شهروندان جهت گزارش تخلفات نانوایان در کنار پایش نهاد های دولتی خوستار و تاکید کرد: اداره صمت پس از دریافت گزارش های مردمی پیگیری لازم را انجام داده و فرمانداری کاشان نظارت بر عملکرد ادارات مرتبط از جمله اداره صمت و تعزیرات را صورت می دهد.

خاندایی با بیان اینکه سهمیه نانوایانی که محکوم به کسر آرد شده‌اند به سهمیه نانوایانی که تلاش مطلوب تری در پخت نان دارند اضافه می شود، تصریح کرد: فرمانداری هیچ مماشاتی در برخورد با خبازانی که اقدام به گران فروشی،کم فروشی و یا فروش آرد دولتی دارند نداشته و با بازرسی‌های مستمر طی روز های آتی قطعاً تخلفات آنها توسط بازرسین به تعزیرات گزارش و برخورد قانونی انجام خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *