• شناسه خبر : 1301

اعتبارات عمرانی کاشان 11 درصد افزایش یافت

فرماندار کاشان از افزایش 11 درصدی اعتبارات عمرانی سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: اعتبارات عمرانی کاشان در سال جدید از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شامل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، ماده 23 جرائم رانندگی، ماده 94 قانون برنامه ششم، سه درصد نفت و گاز و دیگر منابع 11 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به طرح های عمرانی در دست اجرا در حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی و نوسازی، ورزشی و اموزشی مناطق شهری و روستایی کاشان افزود: برای سال تحصیلی جدید با کمک مجمع خیرین مدرسه ساز و از محل تامین اعتبارات استانی تعداد 11 باب مدرسه در قالب احداث مدارس مشارکتی در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان کاشان با تشریح مفاهیمی که دستگاه های اجرایی در آن ابهام داشتند، گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور توزیع اعتبارات در سطح ملی، استانی و متعاقبا شهرستان بر اساس عملکرد و میزان جذب اعتبارات و نیازهای دستگاه های اجرایی می باشد.

مرتضایی در پایان اظهار امید واری کرد روسای ادارات با برنامه ریزی دقیق و منظم، اتمام پروژه های نیمه تمام را بر اساس اولویت بندی پیگیری کنند و با اختصاص اعتبارات لازم به طرح های جدید در خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *