• شناسه خبر : 12688

هر روز با گرانی یک کالا روبروییم، برنج نیز گران شده‌است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، فرماندار کاشان در اظهاراتی عدم تمکین به قانون توسط برخی نهادها را یکی از مشکلات این شهرستان عنوان کرده بود و بر همین اساس این موضوع بازخوردهای مختلفی را به دنبال داشت.


سعید بلانی‌زاده در این راستا با بیان اینکه در پایان هر ماه گزارش اقدامات و عدم همکاری دستگاه‌های مربوطه را به بازرسی کل کشور اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: متاسفانه هرروز با گرانی یک کالا رو به رو هستیم و امروز برنج نیز افزایش قیمت داشته است.

وی با بیان اینکه بخشی از این افزایش قیمت‌ها سراسری است، افزود: با این وجود در کاشان گرانفروشی نیز داریم و وقتی واحد صنفی ما ملزم به نصب اتیکت قیمت نیست خود به خود گرانفروشی و کم فروشی اتفاق می‌افتد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان با بیان اینکه لازم است دستگاه‌های مربوطه به صورت جدی تر به این موضوع ورود پیدا کنند، ابراز داشت: از ابتدای ماه جاری پرونده گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا تقلب را با اشد مجازات برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه الزام صدور فاکتور و درج اتیکت موجب رفع بخش عمده‌ای از مشکلات می‌شود، گفت: اینکه در کاشان مصرف کنندگان جنس درجه یک خرید می‌کنند و دیگر شهرستان‌ها درجه دو و سه مصرف می‌کنند درست نیست.

بلانی‌زاده ضمن اشاره به اختلاف قیمت در برخی محصولات و خدمات ارائه شده در شهرستان کاشان نسبت به دیگر شهرستان‌ها تصریح کرد: ما باید قوانین مصوب احترام بگذاریم و موظف به اجرای آن هستیم و از این رو تعزیرات حکومتی در این زمینه برابر قانون برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه ما در مقابل هیچ دستگاهی قرار نداریم، تاکید کرد: با انتقاد، پیشنهاد و بیان راهکار در جلسات در نظر داریم تا مشکلات برطرف شود و اگر انتقادی از یک نهاد وجود دارد به دلیل مطالبات مردمی است و باید پیگیری و حل و فصل شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *