• شناسه خبر : 11581

فرماندار ویژه کاشان:

مدارس و مراکز آموزشی در وضعیت قرمز نباید هیچگونه فعالیت آموزشی داشته باشند

فرماندار ویژه و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: دریافت هرگونه هزینه برای کمک به مدرسه حتما باید با رضایت کامل والدین دانش آموزان باشد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبرمرتضایی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان اظهار داشت: در حدود 70 درصد جمعیت کاشان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد که اکثراً از لحاظ مالی در تنگنا و دارای مشکلات اقتصادی هستند و تنها 30 درصد از جمعیت کاشان در شرایط مناسب اقتصادی قرار دارند که در تصمیم گیری‌ها باید مراعات وضعیت اقتصادی مردم در نظر گرفته شود تا در شرایط فعلی فشاری بر خانواده‌ها تحمیل نگردد.


فرماندار ویژه کاشان خواستار ارزیابی وضعیت مدارس هیات امنایی در سطح شهرستان شد و اظهار داشت: آموزش و پرورش با نظارت نماینده فرمانداری باید نسبت به دریافت وجوه، نحوه عملکرد مدیران مدارس، میزان اجرای تعهدات مدارس به والدین دانش آموزان و همچنین نظرسنجی از خانواده‌ها در خصوص وضعیت مدارس هیات امنایی گزارش کامل را ارائه دهد تا تصمیمات مناسب در این خصوص در شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان لحاظ شود.

رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی خاطر نشان کرد: مدارس و کلیه مراکز آموزشی در وضعیت قرمز کرونایی شهرستان نباید هیچگونه فعالیت آموزشی برای دانش آموزان و هنرجویان داشته باشند چراکه در شرایط فعلی و افزایش شمار مبتلایان به کرونای دلتا می‌تواند وضعیت سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

لازم به ذکر است در شهرستان کاشان 28 مدرسه هیات امنایی وجود دارد که 12 مورد پسرانه و 16 مورد دخترانه می باشد، مدارس هیات امنایی دولتی بوده و اکثرا توسط خیرین محترم ساخته شده و به دلیل دارا بودن اقدامات آموزشی فوق برنامه، با رضایت والدین جهت تامین هزینه‌های مربوطه وجوهی از دانش آموزان دریافت می‌کند.


    شهروند
    (0) (0)

    شهروند

    جولای 13, 2021

    برو خدا پدرت بیامرزد.... همین بغل دستی ات بخشنامه داده... برو به وزیر بگو..

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *