• شناسه خبر : 11119

سارقان مسلح خودرو پژو ۴۰۵ در ورودی کاشان دستگیر شدند

سارقان مسلحی که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را از تهران سرقت کرده بودند در حین تردد در یکی از محورهای ورودی شهر کاشان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی یگان امداد این شهرستان در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ که مدتی پیش از استان تهران سرقت شده بود، مطلع شدند.


وی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این خودرو آغاز شد و سرانجام یکی از تیم‌های گشت انتظامی، خودروی مورد نظر را در حین تردد در یکی از محورهای ورودی شهر کاشان شناسایی کرد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را متوقف و راننده به همراه دو نفر از سرنشینان خودرو را دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو سرقت شده دو قبضه اسلحه به همراه ۲۸ فشنگ مربوطه، یک عدد قداره و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از مردم خواست که توصیه‌های پلیس را در خصوص انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *