• شناسه خبر : 10678

تمامی آرامستان های شهرستان کاشان در روزهای 5شنبه و جمعه هفته جاری تعطیل است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم؛ علی اکبر مرتضایی در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان که با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد، اظهار داشت: حدود 75 درصد مردم منطقه کاشان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی موجود در منطقه کاشان این مقدار سطح رعایت باید افزایش یابد.


وی با بیان اینکه لازم است از تمام ظرفیت های مردمی برای مبارزه با کرونا استفاده کرد، ابراز داشت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا باید تصمیمات اتخاذ شده برای مبارزه با این ویروس به صورت محلی و بومی اتخاذ شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر و تجمع همشهریان کاشانی در آرامستان های سطح شهرستان کاشان تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع در آرامستان ها و در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونایی مصوب شد تمامی آرامستان های سطح شهرستان کاشان در دو روز 5شنبه و جمعه این هفته با همکاری شهرداری ها و بخشداری های سطح شهرستان و با پشتیبانی نیروی انتظامی تعطیل شود.

وی همچنین با اشاره به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هیچگونه مجوز تردد بین شهری و استانی از روز سه شنبه 21 تا شنبه 25 اردیبهشت افزود: با توجه به این مصوبه، هرگونه مجوز تردد خودرو از روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت تا روز شنبه 25 اردیبهشت در فرمانداری ویژه کاشان صادر نمی شود.

مرتضایی گفت: بیش از 500 هزار نفر در منطقه کاشان زندگی می کنند که این جمعیت شناور است و بر این مبنا لازم است به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا دستگاه ها و مسئولین ذی ربط این جمعیت را مدیریت کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *