• شناسه خبر : 18074

بعد از 10 ماه بلاتکلیفی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان منصوب شد

بعد از حدود ۱۰ ماه بلاتکلیفی، استاندار اصفهان در حکمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بنا به پیشنهاد فرماندار کاشان، “سیدرضا مرتضوی” استاندار اصفهان در حکمی “مهدی زاهدی” را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان منصوب کرد.

زاهدی پیش از این مسئولیت حراست فرمانداری و مشاور فرماندار را به عهده داشت و در سوابق وی رئیس دفتر فرماندار، مسئول روابط عمومی فرمانداری، بازرس استانداری اصفهان در طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان، مسئول ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان، مشاور امور جوانان و نخبگان فرمانداری، بازرس و عضو ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان، عضو کمیته تهیه و  تدوین برنامه اجرایی سالیانه سند چشم انداز 20 ساله کاشان و… دیده می شود.

گفتنی است از تاریخ ۱۲ دی ماه سال گذشته که “عباسعلی قپانی پور” مسئولیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان را ترک کرد، صندلی این مسئولیت مهم و حیاتی در شهر خالی بود و وظایف این معاونت به “علی عباس سلیمانی”، رئیس اداره سیاسی فرمانداری محول شد.

از تاریخ یکم مهر ماه پس از بازنشستگی سلیمانی، “روح الله اعتمادالحسینی” بخشدار قمصر با حفظ سمت، به عنوان سرپرست اداره سیاسی فرمانداری معرفی شده است.

گفتنی است در تیر ماه سال‌جاری پایگاه خبری اهل کاشانم در یادداشتی با عنوان «معاونت سیاسی فرمانداری کاشان، مسئولیتی که طلسم شده است» (لینک اینجا) نسبت به بی تفاوتی استاندار اصفهان نسبت به کاشان و حاشیه های این معاونت در سال های گذشته پرداخته بود.

انتصاب مهدی زاهدی به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، پس از انتصاب دو‌ هفته قبل “هادی اکبری” به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و “جواد مزروعی” بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان توسط استاندار اصفهان انجام شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *