• شناسه خبر : 14486

۹۰ درصد دانش آموزان کاشانی واکسینه شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان؛ علی اکبر مرتضایی در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور حضرت آیت اله سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه برگزار شد، اظهار داشت: 5600 نیروی فرهنگی رسمی و غیر رسمی در کاشان داریم که 95 درصد از فرهنگیان کاشان تاکنون واکسینه شدند و از 27 هزار دانش آموز تاکنون درحدود 25 هزار دانش آموز واکسینه شدند که با این وجود 90 درصد دانش آموزان بالای 12 سال نیز واکسینه شده اند.


فرماندار ویژه و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون برای تمامی افراد جامعه الزامیست، بیان داشت: مدیران مدارس مسوول بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان هستند و به منظور سلامتی فرزندان عزیزمان باید از واکسن دانش آموزان و تست PCR مطمئن شویم و چنانچه تستPCR مثبت بود فرد باید در محل ایزوله امتحان بدهد.

وی اضافه کرد: در محل برگزاری امتحان علاوه بر بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، وضعیت تهویه مناسب در محل برگزاری آزمون ها و همچنین ضدعفونی مرتب مکان و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید است.

مرتضایی در خصوص مدارس بلااستفاده در روستاها گفت: طبق مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش املاک و مدارس بلااستفاده در روستاهای شهرستان که استفاده مفیدی از آنها نمی شود باید برای اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در اختیار دهیاری ها یا حتی متقاضیان برای این زمینه قرار گیرد تا فواید آن به مردم روستا برسد.

گفتنی است هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور حضرت آیت اله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و به ریاست علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان و به دبیری آموزش و پرورش در سالن جلسات این اداره برگزار شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *