• شناسه خبر : 12010

۶۶ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در کاشان تاکنون واکسینه شده‌اند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: چهار مرکز در سطح شهر کاشان امور واکسیناسیون شهروندان را انجام می‌دهند که تا کنون 62560 دوز واکسن تزریق شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسعود خاندایی در نشست کمیته پشتیبانی واکسیناسیون عمومی شهرستان کاشان بیان داشت: 66 درصد جمعیت بالای 70 سال تا روز 9 مرداد 1400 واکسینه شده‌اند که از شهروندان بالای 50 سال تقاضا داریم با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت تزریق واکسن به صورت لحظه‌ای اقدام کنند.


رییس کمیته پشتیبانی و هماهنگی واکسیناسیون عمومی شهرستان کاشان تصریح کرد: در حال حاضر کاشان در سطح کشور در وضعیت متوسط کشوری واکسیناسیون قرار دارد و تلاش میکنیم به رتبه بالاتری برسیم.

خاندایی در خصوص مراکز دریافت واکسن بیان کرد: شهروندان ۶ شهر قمصر، نیاسر، برزک، مشکات، جوشقان قالی و کامو و روستاهای شهرستان بدون نوبت به مراکز جامع سلامت مراجعه و در شهر کاشان به 4 مرکز مشخص شده که بیمارستان متینی از ساعت 8 صبح الی 20، مرکز رشد و تندرستی آیت اله یثربی در انتهای خیابان طالقانی از ساعت 8 الی 20، پایگاه سلامت سبک بار در انتهای بلوار صنعت و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت فاطمیه زیدی امکان پذیرش و واکسیناسیون شهروندان را انجام می‌دهند که ضرورت دارد پیش از مراجعه حضوری در سایت ثبت نام کنند.

ضمنا در دومین جلسه کمیته پشتیبانی گروههای هدف واکسیناسیون برای هفته جاری تعیین شدند که شامل جامعه فرهنگیان، نیروهای امدادی، زندانیان و رانندگان حوزه حمل نقل برون و درون شهری وکارکنان بانک‌ها قبلاً کلیه بیماری های خاص، جانبازان محترم و کادر درمان واکسینه شده و برنامه ریزی برای مابقی اقشار جامعه نیز انجام خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *