• شناسه خبر : 17356

یک فوتی و سه مصدوم در پی حادثه سقوط دیوار یک ساختمان

سخنگوی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: سقوط دیوار ساختمانی بر روی چهار کارگر یک فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدایی اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی در ساعت 13 و 21 دقیقه امروز ۳۱ مرداد ماه با آتش نشانی کاشان، مبنی بر وقوع حادثه ای در خیابان جانبازان کاشان ماموران تیم های امدادونجات ایستگاه شماره ۴و ۶ این سازمان به محل اعزام شده و با تجهیزات مربوطه اقدام به نجات آنها نمودند.

وی تصریح کرد: در این حادثه یک دیوار تازه احداث شده ساختمان در حال ساخت بر روی چهار کارگر ۲۷ ، ۲۸ ، ۳۰ و 33 ساله فرو می ریزد و آنها را محبوس می کند.

فدایی با بیان اینکه سه نفر از این کارگران اتباع بودند، افزود: متاسفانه یک کارگر ۳۰ ساله در پی این حادثه فوت می‌کند ، ولی با حضور آتش نشانان تمامی افراد از زیر آوار خارج و تحویل تیم های عملیاتی اورژانس در محل حادثه شد.

روابط عمومی سازمان در این رابطه از شهروندان مخصوصا کارفرمایان ساختمانی گرامی خواست تا اصول ایمنی رادر ساخت وسازها و تخریب ها رعایت و شرایط ایمنی را در کل مراحل کار فراهم نموده تا دیگر شاهد حوادث از این دست نباشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *