• شناسه خبر : 14828

یک حوزه آبریز با اجرای بلوار فرش کاشان مسدود شده‌است

حسن بخشنده شهردار کاشان در برنامه رادیویی صدای شهر ضمن اشاره به بلوار فرش به عنوان یکی از پروژه های ناقص افتتاح شده در کاشان گفت: شهرداری کاشان بر اساس اظهارات مسئولان راهور مقصر است اما در خصوص باز شدن یا بستن آن شورای ترافیک تصمیم می گیرد و شهرداری کاشان مجری است.


بخشنده ضمن تاکید بر افزایش مولفه های ایمنی پروژه بلوار فرش کاشان تصریح کرد: این پروژه خط کشی و روشنایی ندارد و یک معضل بزرگی که این پروژه دارد آن است که عملا یک حوزه آبریز با اجرای این پروژه مسدود شده است و این مجرای آب پر شده است و متاسفانه مهندسی شده پروژه افتتاح نشده است.

وی ضمن اشاره به توسعه پروژه های گردشگری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد: در راستای احداث خانه فرهنگ فین 32 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده و متاسفانه به صورت ناقص افتتاح شد و با وجود افتتاح شش میلیارد ریال ویژه رفع این نقایص هزینه شد.

شهردار کاشان ضمن اشاره به تخصیص 17 میلیارد ریال ویژه خانه فرهنگ حسین پور افزود: متاسفانه به دلیل نقض بعد از افتتاح مجدد شش میلیارد ریال هزینه در راستای رفع نقایص تخصیص یافت و استخر مروارید نیز با وجود آنکه 105 میلیارد ریال اعتبار به خود تخصیص داده شده 9 میلیارد ریال نیز مجدد هزینه شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *