• شناسه خبر : 7974

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

کلاهبرداری با واکسن آنفولانزا در کاشان!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مردم کاشان مراقبت کلاهبرداران در خصوص فروش واکسن آنفولانزا باشند.

محسن تقی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ واکسن آنفولانزا نه تنها در کاشان بلکه در هیچ کجای ایران توزیع نشده است، اظهار داشت: برخی از افراد کلاهبردار با تماس با خانه ها ادعای فروش واکسن آنفولانزا میکنند که این یک کلاهبرداری است و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده این موارد سریعا مراتب را با شماره تلفن ۵۵۴۷۳۰۲۵ یا سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

دکتر-محسن-تقی‌زاده،-معاون-غذا-و-دارو-دانشگاه-علوم-پزشکی-کاشان،

وی با بیان اینکه مشاهده شده است برخی از افراد سودجو نیز در برخی مراکز درمانی و داروخانه های کاشان نیز مدعی فروش واکسن آنفولانزا هستند، ابراز داشت: در مواردی حتی این افراد سودجو این واکسن هایی را که مدعی آن هستند با سرنگی متفاوت تزریق می کنند در صورتیکه در واکسن آنفولانزا سرنگ روی آن وجود دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: تاکنون حداقل دو مورد فرد کلاهبردار که به بهانه فروش واکسن آنفولانزا دست به اقدامات محرمانه می زدند شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ داروخانه ای در حال حاضر حق پیش فروش واکسن آنفلوآنزا را ندارد، تصریح کرد: این موضوع به این علت است که هنوز برای هیچ داروخانه ای معلوم نیست که آیا از واکسن سهمی به آن تعلق میگیرد یا نه چون معاونت غذا و دارو واکسن را بر اساس یک سری ضوابط و مقررات خاص توزیع می کند.

تقی زاده با اشاره به اینکه چون هنوز واکسن آنفولانزا توزیع نشده است، خاطرنشان کرد: اگر کسی که مدعی فروش آن باشد ممکن است این واکسن مربوط به سال گذشته و تاریخ آن گذشته و غیرقابل مصرف باشد.

وی با بیان اینکه در صورتیکه واکسن توزیع شود مراتب سریعا از طریق رسانه های رسمی اطلاع رسانی می شود، یادآور شد: بعد از توزیع هر فرد با کارت ملی می تواند به داروخانه ها مراجعه و واکسن را خریداری کند.


    (0) (0)

    سپتامبر 23, 2020

    سلام واقعاچه بگوییم که آنقدرراحت هرکسی هرکاری می خواهدمی کنددرشهرستان که بزرگ هم نیست این کارهابه راحتی اتفاق می افتدکه هرشخصی هرکاری دلش می خواهدانجام می دهند.اگراگرازروی فقرکسی برودیه مبلغی پول برداردیادزدی کندکاردرستی نیست ولی می گوییم ازروی ناچاری وشرمندگی کرده ولی کسی که باجان آدمهابازی می کندجای توجیح ندارد من سوالی دارم ازافرادی که این کارهاراکرده اندبپرسیدشماچه موجودی هستیدآیاانسانیت دارید؟آیاادعاداریدشیعه هستیدوامامهاراقبول داریدوجلسه های امامان رامی رویدواین کارهاراهم می کنید؟ واقعاچراباجان مردم بازی می کنیدوجدان نداریدوآخربپرسیدکسی باخودتان وخانواده هایتان این کارهارابکنندچه می گویید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *