• شناسه خبر : 12375

کاهش ۳۱ درصدی تصادفات فوتی درون شهری در کاشان، تصادفات خسارتی تا ۱۶ میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد

سرهنگ حسین بساطی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن ابراز خرسندی از کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی درون شهری اظهار داشت: امیدواریم مسئولان در حوزه ترافیک برون و درون شهری با رفع مشکلات زیرساختی، روشنایی و غیره در کاهش تصادفات نقش بسزایی داشته باشند.


وی با بیان اینکه لازم است اهالی رسانه به موضوع بزرگراه ورود پیدا کنند، افزود: نقص در آسفالت، روشنایی و دیگر موارد از اهمیت مواردی است که می‌بایست به آن پرداخته شود و با رفع نواقص شاهد کاهش تصادفات در این مسیر پرتردد برون شهری منطقه کاشان باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه هشت درصد اتفاقات به خاطر تغییر مسیر ناگهانی است، ابراز داشت: 24 درصد از وقوع تصادفات به دلیل عدم رعایت حق تقدم است و 26 درصد نیز به دلیل عدم توجه رو به جلو است و 10 درصد نیز به دلیل حرکت دنده عقب است.

وی با بیان اینکه ساعت 12 تا 14 ساعاتی است که بیشترین تصادفات در آن زمان رخ می دهد، گفت: تصادف خسارتی تا سقف 16 میلیون تومان خسارت نیازی به کروکی نیست و از این رو شهروندان در تصادفات جزئی از انسداد مسیر جلوگیری کنند.

بساطی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به افزایش 40 درصدی توقیف خودروهای قاچاق در کاشان تصریح کرد: بیش از 500 درصد از لحاظ ارزش ریالی کشف کالای قاچاق داشتیم به نحوی که ارزش آن به بیش از 300 میلیارد ریال می‌رسد که نشان از عزم پلیس در برخورد با کالای قاچاق است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *