• شناسه خبر : 6456

وضعیت هشدار برای مصرف کنندگان

کاشان رکورد مصرف برق در استان اصفهان را شکست

کاشان با اختلاف بالا نسبت به مابقی شهرستانها در جایگاه اول افزایش مصرف برق در منطقه قرار گرفت.

روابط عمومی برق شهرستان کاشان اعلام کرد بنا به گزارش مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع برق استان اصفهان روز ۲۱ اردیبهشت ماه مصرف برق مشترکین شهرستان کاشان رشد ۲۲/۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد که نشان از روند بی رویه در مصرف انرژی برق است.

اداره برق شهرستان کاشان

بر اساس این اطلاعیه، ورود کولر های گازی بی کیفیت در منازل همشهریان می تواند یکی از عوامل موثر این افزایش بی رویه باشد.

 مدیریت برق کاشان از شهروندان کاشانی محترم تقاضا کرده نسبت به رعایت الگوی مصرف و مدیریت مصرف انرژی کمال دقت و حساسیت را داشته باشند تا به پایداری شبکه توزیع برق کمک نموده و باعث جلوگیری از خاموشی های ناخواسته و افت ولتاژ شبکه توزیع برق شوند .

لازم به ذکر است این افزایش برای شهرستان آران و بیدگل ۶/۵ درصد برای مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد و شهرستان کاشان به تنهایی و با اختلاف بالا نسبت به مابقی شهرستانها جایگاه اول افزایش مصرف برق را داراست.


    محمد بابائی
    (0) (0)

    محمد بابائی

    می 16, 2020

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دست اندرکاران سایت اهل کاشانم . به اطلاع میرسانم بعد شیوع کرونا اداره برق کاشان در اقدامی تامل برانگیز خواستار قرائت کنتور دیجیتال توسط مشترکین نموده متاسفانه اکثر مشترکین محترم قادر به قرائت کنتور نبوده لذا خواهشمند است درصورت امکان مشکل پیش آمده را به اطلاع مسئولین برق شهر کاشان برسانید .

    پارسا پارسایی
    (0) (1)

    پارسا پارسایی

    نوامبر 8, 2020

    سلام. عاجزانه خواهشمند ایت یک فکری بحال همسایگانی که برق پشت کنکوری یا باصطلاح نول برگشتی میگیرند و به تیراهن‌ همسایه وصل میکنند و موجبات آزار و اذیت نوسان برای مردم کاشان میشوند داشته باشید خواهشا. برخی مردم داخل کاشان بقول خودشون از برق پشت کنتوری استفاده میکنند این حجم بالای دزدی برق باعث نوسان کلی در برق کاشان شده و خسارات سنگینی به لوازم الکترونیکی وارد ساخته است پیشنهاد من برای کشف اینگونه خانه ها این است که در هر محله فقط به برقکار ان‌مراجعه فرمایید اطلاعات کامل پیش اوست

    علی
    (0) (0)

    علی

    اکتبر 19, 2022

    باسلام خدمته کار کنانه اداره برق بنده یکی از شهر وندانه شهره کاشان هستم و سوالی از شما در خصوصه سرقت و دزدیه کابل هایه برق در هواشیه استان داشتم ک منجرب خصاراتی ب دست گاههایه ما در کار گاه نیز شده و ما نیز هم چون شما شکا یاتی از این سارغ ها کرده ایم ک پلیس آنهارا در هینه سرقت دست گیر کرده اند میخواستم بدونم چجور میشه ک با در نظر گرفتنه شکایاته ما و ب خصوص شما ک مال باخته اصلی هستید دست گاهه غذایی این دزد هارا قیده ضمانت آزاد کرده و با گزشته مدت زمانه حدوده ۱۰ ماه هنوز آنان را نخاسته تا محاکمه شوند. چجوریه ک با صورت گرفتنه چنین جرمی همان سارق ها بعد از دومین و سومین دفعه ک باز داشت شده اند بعد از مدتی با سپردنه سندی آزاد شده اند باز هم چنان بر سره کاره خود بر گشته اند ما ک زورمون نمیرسه اما شما اداره برق چرا پیگیره شکایاته خود نمیشوید با تشکر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *