• شناسه خبر : 8444

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان؛

کاشان در وضعیت سیاه کرونا قرار گرفت

مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان در خصوص آخرین وضعیت کرونا در کاشان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، کاشان در وضعیت سیاه کرونایی قرار گرفته است.

مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا و آخرین وضعیت کرونا در کاشان اظهار داشت: برخلاف موج قبلی در حال حاضر تمام مناطق کاشان آلوده به ویروس کروناست.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط کاشان حتی از اسفند و فروردین ماه نیز بدتر شده است، ابراز داشت: برخی از آمار کاشان از تعدادی استان ها نیز بیشتر است که این نشان از وخامت اوضاع در این منطقه دارد.

کاشان در وضعیت سیاه کرونا قرار گرفت

آخرین وضعیت کر‌ونا در منطقه کاشان

رئیس مرکز بهداشت کاشان با بیان اینکه هر دو دقیقه یک نفر در منطقه کاشان علائم حاد تنفسی مشکوک به بیماری کرونا را پیدا می کند، تصریح کرد: هر پنج دقیقه نیز تست یک نفر در منطقه کاشان از نظر ابتلا به بیماری کرونا مثبت می شود.

مسعود دهقانی با اشاره به اینکه در هر ۲۹ دقیقه یک نفر در منطقه کاشان نیازمند بستری در بیمارستان های منطقه به دلیل ابتلا به کروناست، خاطرنشان کرد: کاشان در حال حاضر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت سیاه قرار دارد و این یعنی اگر این شرایط ادامه داشته باشد هفته و ماه های آینده متاسفانه شرایط خوبی نخواهیم داشت.


    محمد
    (0) (0)

    محمد

    نوامبر 7, 2020

    سلام چرا کارخانه‌های فرش تعطیل نمیشن که تجمع جمعیتی زیادی در یک سالن دارند ؟ جون واگر ارزش نداره چون باید حقوق بدون کار کردن (که ۱۹۲۰۰۰۰ تومان است !!!!!!) بگیرند؟؟؟

    داود
    (0) (0)

    داود

    نوامبر 9, 2020

    خیلی کارمندان دولت مخصوصا کاشان ضعیف هستن

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *