• شناسه خبر : 7194

رئیس اداره هواشناسی کاشان خبر داد:

پیش بینی بارش های رگباری ضعیف در روزهای آخر هفته در کاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: پیش بینی می شود در دو روز آخر هفته شاهد بارش های رگباری ضعیف در بعضی از مناطق کاشان باشیم.
عباس ارغوانی رئیس اداره هواشناسی کاشان در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به پیش بینی بیشینه افزایش دما طی چند روز آینده تا 44 درجه سانتی گراد اظهار داشت: پیش بینی می کنیم در دو روز آخر هفته با کاهش دما، و با رسیدن بیشترین مقدار دما تا حدود 37 درجه سانتی گراد شاهد بارش های رگباری ضعیف در بعضی از مناطق کاشان باشیم.
وی با بیان اینکه طبق داده های هواشناسی حداقل دما در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به 23 درجه سانتی گراد می رسد، ابراز داشت: پدیده غالب در روزهای آتی قسمتی ابری همراه با وزش باد همراه با بارش های رگباری ضعیف و پراکنده در برخی نقاط است.
رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی تصریح کرد: آن دسته از کشاورزانی که قصد سمپاشی دارند به دلیل پیش بینی بارش در آخر هفته قبل از هرگونه اقدامی حتما استعلام لازم را از اداره هواشناسی کاشان داشته باشند.
وی همچنین با بیان اینکه میزان رطوبت هوا در روز جمعه به بیشترین مقدار خود در این هفته می رسد، خاطرنشان کرد: بیشترین مقدار رطوبت هوا در جمعه 55 درصد و کمترین مقدار در همین روز 20 درصدپیش بینی می شود.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *