• شناسه خبر : 18431

پروفسور اشرفی، عضو هیات علمی دانشگاه کاشان درگذشت

پروفسور سیدعلیرضا اشرفی، عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در اثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، پروفسور سيد علي رضا اشرفي قمرودي متولد سال  1343 تهران، استاد تمام گروه رياضي و مدير گروه نانو محاسبات دانشگاه کاشان از سال 1375 به عضو هیات علمی این دانشگاه درآمده است.

دکتر سید علیرضا اشرفی به عنوان معاون اول آکادمی جهانی ریاضی شیمی، چندین نوبت به عنوان دانشمند بین المللی ISI ودر زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان انتخاب شده است.

دکتر سیدعلیرضا اشرفی علاوه بر اینکه در سال های متمادی به عنوان یکی از 10 دانشمند برتر ایران معرفی می شود عضو هیات تحریریه و داور بسیاری از مجلات داخلی و خارجی معتبر است و در بسیاری از کنفرانس های داخلی و خارجی به عنوان سخنران کلیدی و داور مقالات حضور  داشته است.

از این محقق برجسته عضو هیات علمی دانشگاه کاشان  تاکنون 300 مقاله علمی در مجلات معتبر علمی از او منتشر شده و تا به امروز 21 کتاب بین المللی  و 6 کتاب فارسی در حوزه تخصصی اش نوشته است.

دکتر اشرفی علاوه بر انتخاب دانشمند بین المللی، عضویت آکادمی ریاضی شیمی، پژوهشگر برگزیده کشوری در سال 88 ، پژوهشگر نمونه استان از سال 80 تاکنون را در کارنامه علمی خود دارد.

در پی درگذشت پروفسور سید علیرضا اشرفی عضو هیات علمی دانشگاه کاشان بر اثر سانحه تصادف، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه کاشان و فرماندار کاشان  با صدور پیام های جداگانه ای  درگذشت این استاد دانشگاه را تسلیت گفت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *