• شناسه خبر : 287

عضو شورای شهر کاشان:

هنوز برای تصمیم گیری درباره زیرگذر مدخل شهر دیر نیست

عضو شورای شهر کاشان گفت: هنوز تصمیم گیری برای پروژه زیرگذر مدخل شهر دیر نشده است و پس از نظر و بررسی کارشناسان خبره درباره آن نظر نهایی مبنی بر ادامه ساخت یا توقف این طرح عمرانی داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “علیرضا مفرح” در صد و ششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان اظهار داشت: خودم یکی از موافقان اجرای این طرح بودم و در کمیسیون اقتصادی نیز موافقت خود را مشروط مبنی بر مشخص شدن تکلیف عقب نشینی ها و اقدامات کارشناسی اعلام کردم.

وی افزود: هرجا جلو ضرر را بگیرم منفعت است هر چند آب نمای سنگی میدان مدخل خراب شده ولی دید اطراف را باز کرده و چشم انداز بهتری به خیابان ها داده است

مفرح اذعان داشت: باید به طور شفاف مشخص شود چرا مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها در استانداری اصفهان در یک روز دو نامه درباره این پروژه شهری کاشان فرستاده که یکی از آنها با امضای خودش بوده و دیگر با امضای از طرف است و آیا وی از این موضوع اطلاع داشته یا نداشته است.

این عضو شورای شهر کاشان درباره برخی گلایه ها و مخالفت ها با روند استیضاح شهردار کاشان گفت: من بار اول است با این موضوع در شورا مواجه می شوم ولی این جلسات مانند دفعات قبل با روند عادی برگزار شد.

مفرح خاطرنشان کرد: گفت: اگر جلسات قانونی قرار است بر اساس تعیین دستورکار در هیات رئیسه برگزار شود هیچگاه به صورت هفتگی برگزار نخواهد شد
گفتنی است در صد و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان در روز شنبه هجدهم خرداد برگزار شد که ابتدا موضوع استیضاح شهردارکاشان مطرح شد که ۵ نفر از اعضا به وی رای مخالف دادند و چهار نفر دیگر در اقدام اعتراضی به دلیل نداشتن صورتجلسه مشخص در رای گیری شرکت نکردند، در ادامه جلسه نیز با ترک جلسه توسط چهار عضو شورا به دلیل مطرح شدن رای گیری برای توقف پروژه مدخل شهر این نشست بدون نتیجه و عدم امضا صورتجلسه به پایان رسید.


    (0) (0)

    ژوئن 12, 2019

    مفرح؟؟؟؟

    (0) (0)

    ژوئن 13, 2019

    خیلی قشنگ شده میگم ابی شده !!!! همه جا هم پیدا هست !!!! خیلیم بدرد میخوره اگه مثلا پیدا باشه اونور میدون که نیست

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *