• شناسه خبر : 14290

نگرانی از استقرار دو کارخانه سرب در اطراف کاشان ادامه دارد

فعالیت احداث کارخانه‌ سرب کاشان به کجا رسید؟

مدتی است اخباری مبنی بر استقرار کارخانه سرب در دو نقطه منطقه کاشان موجب نگرانی و دغدغه دوستداران محیط زیست شده بود چراکه آلودگی این صنایع دیگر صنایع اطراف آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، پیش از این شهناز پرکاس، فعال اجتماعی فرهنگی کاشان و عضو شورای اسلامی شهر مشکات در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم (اینجا بخوانید) از نگرانی های مردمی برای احداث صنعت سرب در منطقه کاشان سخن گفت و از امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار کاشان درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کند.

علی اکبر مرتضایی، فرماندار شهرستان کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن استقرار دو کارخانه سرب در کاشان اظهار داشت: این کارخانه ها در شهرک صنعتی امیرکبیر و شهر مشکات کاشان واقع شدند.

وی ضمن اشاره به تشکیل جلسه بهداشت و تغذیه در شهرستان کاشان افزود: در این جلسه موضوع کارخانه های سرب که در حال استقرار هستند، مطرح شد و مقرر شد کارشناسان ادارات مربوطه همچون حفاظت محیط زیست و صنعت، معدن و تجارت از این دو کارخانه بازدید کنند.

فرماندار شهرستان کاشان با اینکه در صورت عدم تایید سلامت فعالیت این دو واحد اقدامات بازدارنده اتخاذ می شود، ابراز داشت: در صورت عدم تایید سلامت فعالیت این دو واحد کارخانه سرب و در صورت صدور مجوز اقدامات لازم در زمینه ابطال آن انجام شده و اگر مجوزی اخذ نشده از صدور آن جلوگیری می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *