• شناسه خبر : 5649

اخبار مقابله با پیگیری از ویروس کرونا در منطقه کاشان:

از ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری تا اعلام بیمارستان های پذیرش کننده بیمار کرونا در کاشان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های شهری خبر داد و گفت: این فرآیند برای ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه سه نوبت انجام می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سید محمدرضا متشکره با بیان اینکه 130 دستگاه اتوبوس شهری وظیفه جابجایی روزانه هزاران نفر از شهروندان برعهده دارند، افزود: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارمغان آورد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر همچنین به توزیع ماسک و دستکش بین ناوبران اشاره و عنوان کرد: آموزش‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از شیوه‌های مختلف در اختیار رانندگان قرار گرفته و نکات و هشدارهای لازم در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

بیمارستان های پذیرش کننده مبتلا به کرونا در کاشان مشخص شد

بیمارستان نقوی و شهید بهشتی کاشان از سوی سازمان نظام پزشکی کشور بعنوان بیمارستان‌های پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا در کاشان معرفی شد.

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ار مشکوک بودن 10 نفر به ویورس کرونا در کاشان و  آران وبیدگل خبر داده بود که  آزمایش های  آنها برای مثبت یا منفی بودن به تهران ارسال شده است.

ستاد بحران دانشگاه کاشان تشکیل شد

با تشکیل ستاد بحران دانشگاه بر انجام مراقبت‌های پزشکی در برابر شیوع بیماری کرونا تاکید شد و با صدور اطلاعیه هایی اعلام کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیش‌بینی مراقبت‌های بهداشتـــی در اماکن عمومی، دانشجویانی که به منظور حفظ سلامت و درمان، امکان حضور در کلاس‌های درسی را ندارند غیبت ایشان موجه می باشد.

همچنین به منظــور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و آرامش خاطر دانشجویان تصمیمات مبنی بر فعالیت 24 ساعته درمانگاه دانشگاه کاشان، لغو کلیه اردوهای دانشجویی و لغو کلیه مراسم‌ و برنامه‌ها و همایش‌های عمومی در سالن اجتماعات، الزام استفاده از ظروف یکبار مصرف در سلف سرویس‌ها و تقلیل ساعت اداری دانشگاه از 7:30 الی 14 در دانشگاه کاشان اتخاذ شد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *