نجات نوزاد ۱۶ روزه کاشانی از خفگی با راهنمایی تلفنی اورژانس

نوزاد شانزده روزه کاشانی با راهنمایی های تلفنی و حضور به موقع اورژانس از مرگ حتمی نجات یافت

‎مهرداد فرزندی پور سرپرست مرکز اورژانس کاشان با اعلام این خبر گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر شنبه نهم تیر ماه مبنی بر یک مورد انسداد راه هوایی نوزاد شانزده روزه  کارشناسان پایگاه بلوار چمران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند .

‎فرزندی پور بیان داشت این نوزاد که به گفته اطرافیان در هنگام خوردن شیر دچار آسپیراسیون و انسداد راه هوایی شده بود کارشناسان مرکز ارتباطات بلافاصله پس از اعزام کد عملیاتی به صحنه با راهنمایی های تلفنی و آموزش به موقع اقدامات موثر در انسداد راه هوایی بصورت تلفنی به اطرافیان نوزاد و سپس حضور کارشناسان اورژانس در صحنه و ادامه اقدامات درمانی با برطرف کردن کامل انسداد و اکسیژن تراپی نوزاد را جهت ادامه درمان به بیمارستان بهشتی کاشان انتقال دادند.

‎وی از همشهریان در زمان تماس با مرکز اورژانس درخواست کرد ضمن حفظ خونسردی به دقت به سوالات و آموزش های کارشناسان واحد ارتباطات گوش فرادهند تا با اقدامات مناسب در روند درمان و نجات جان بیمار خود سهیم باشند.

‎گفتنی است این مأموریت با راهنمایی کارشناس مرکز ارتباطات سرکار خانم نوحی و حضور کارشناسان پایگاه چمران آقایان:رحمان  توسلی وحسین حسین پور  صورت گرفت.

@ahlekashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *