• شناسه خبر : 291

عضو شورای شهر کاشان:

نباید برای رسیدن به اهداف خود سر یکدیگر کلاه بگذاریم

رئیس کمیسون محیط  زیست شورای شهر کاشان گفت: قرار نیست در شورا برای رسیدن به اهداف خود یا جناح مان به یکدیگر دروغ گفته و سر هم کلاه بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “عفت پدرام فر” در صد و ششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان اظهار داشت: احداث زیرگذر مدخل شهر تعطیل نشده و باید کارشناسی و بررسی دقیق شود تا به سرنوشت پروژه امیریه دچار نشود و اگر کارشناسان  انجام این پروژه را به صلاح شهر دانستند درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: من اگر به این نتیجه برسم این پروژه به نفع شهر است از آن حمایت خواهم کرد و اگر متوجه اشتباه بودن آن شدم مانند پروژه احداث درمانگاه فرهنگیان مخالفت خود را اعلام می کنم.

وی اضافه کرد: من خواب بود میدان مدخل خراب شد، از برداشتن پیاده روی ها و تخریب پارک هیچ خبری نداشتم و مردم درباره این موضوعات از من سوال می کنند ولی به دلیل بی اطلاعی هیچ جوابی برای آنها ندارم.

پدرام فر با بیان اینکه منابع مالی این پروژه باید مشخص شود، تصریح کرد: شهردار کاشان هزینه ساخت این پروژه را 200 میلیارد تومان برآورد می کند اگر پول هست چرا حقوق کارکنان شهرداری عقب است و آیا در صورت داشتن این پول باید تمام سرمایه خود را برای یک پروژه هزینه کرده و بقیه مناطق شهر را رها کنیم.

این عضو شورای شهر کاشان درباره مخالفت درباره روند جلسه رای گیری استیضاح شهردار کاشان گفت: برای اینکه کلمه استیضاح قشنگ نبود محترمانه موضوع نشست را با عنوان ادامه جلسه هفته قبل اعلام کردیم ولی این سوال پیش می آید آیا تمام موضوعات شورا مورد بحث در هیات رئیسه تعیین می شود؟

رئیس کمیسون محیط زیست شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه عده ای در شورا مغلطه می کنند،گفت: قرار نیست در شورا برای رسیدن به اهداف خود یا جناح مان به یکدیگر دروغ گفته و سر هم کلاه بگذاریم.

پدرام فر افزود: شمس به عنوان یک عضو شورا به جای اینکه کتاب قانون شوراها که در سال 97 منتشر شده است را بخواند برای اینکه به نفعش نیست قانونی که برای سال 95 بوده را از اینترنت گرفته و در جلسه می خواند و وقتی متوجه می شوم ایشان عقب نشینی می کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید با شخصیت اعضای شورا بازی شود، اظهار داشت: در مراسم روز شوراها در دانشگاه کاشان مسوول روابط عمومی شهرداری مرا دعوت به انجام  مصاحبه کرد وقتی گفتم آیا برای برنامه تلویزیونی کاشانه است گفتند برای انتشار در کانال تلگرام شهرداری است ولی باز من مصاحبه نکردم چون نمی توانستم با برنامه ای که مخالفتش هستم مصاحبه کنم.

پدرام فر خاطرنشان کرد: چون در شورا تصمیم گرفته شد تا برنامه کاشانه تا بررسی محتوای آن تعطیل شود و ولی در روز پخش برنامه دیدیم اولین آیتم این برنامه درباره مراسم روز شوراها و مصاحبه با دکتر مفرح بود که متوجه شدم سر ایشان را هم کلاه گذاشته اند.

گفتنی است در صد و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان در روز شنبه هجدهم خرداد برگزار شد ابتدا موضوع استیضاح شهردارکاشان مطرح شد که ۵ نفر از اعضا به وی رای مخالف دادند و چهار نفر دیگر در اقدام اعتراضی به دلیل نداشتن صورتجلسه مشخص در رای گیری شرکت نکردند، در ادامه جلسه نیز با ترک جلسه توسط چهار عضو شورا به دلیل مطرح شدن رای گیری برای توقف پروژه مدخل شهر این نشست بدون نتیجه و عدم امضا صورتجلسه به پایان رسید.

 

 


    (0) (0)

    ژوئن 11, 2019

    خانم پدرام فر خواهشا شما دیگه نظر نده کاری که نممکنید برای آبادانی کاشان سنگ اندازی هم نکنید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *