• شناسه خبر : 1658

میدان عرضه دام زنده در کاشان راه اندازی شد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از افتتاح نخستین میدان عرضه دام زنده ه برای رفع مشکلات تامین دام برای عید قربان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، مسعود خاندایی اظهار داشت: در راستای ساماندهی و خرید و فروش بدون واسطه و همچنین کنترل وضعیت بازار دام زنده، میدان عرضه دام شهرستان با پیگیری و تلاش بخش خصوصی و با همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان به بهره برداری رسید و شهروندان برای تامین دام عید قربان و دیگر ایام سال نگرانی نداشته باشند.

وی تامین دام با کیفیت را از مزیت های مرکز عرضه دام زنده دانست و تصریح کرد: وجود این مرکز می تواند علاوه بر کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها امکان تامین دام با کیفیت بالاتر را برای مصارف خانگی و اتحادیه صنف قصابان و دامداران فراهم کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان، فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان را یاد آور شد و گفت: شهروندان می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این میدان دام، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.

خاندایی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل می توانند دام زنده تولیدی خود در محل عرضه اقدام کنند.

گفتنی است، میدان عرضه دام شهرستان با وسعت 5 هزار متر مربع و مجوز عرضه روزانه 1000راس دام سبک و 200 راس دام سنگین، در کیلومتر16 آزادراه کاشان – قم در مقابل شیر پاستوریزه شیرکده واقع شده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *