• شناسه خبر : 3643

معاون وزیر صمت در کاشان دچار سانحه و در بیمارستان بستری شد

محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت عصر امروز پنجشنبه در سفر غیررسمی و خانوادگی خود در کاشان دچار سانحه شده بود برای مداوا و عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: عصر امروز (پنجشنبه) محسن صالح نیا که در یک سفر غیررسمی همراه خانواده خود به کاشان آمده بود در نزدیک محل اقامت خود در یکی از مناطق فین در برخورد با یک دستگاه وانت از ناحیه صورت دچار مصدومیت می شود.

جواد مزروعی افزود: بی احتیاطی خودرو وانت در حرکت روی عقب موجب این سانحه و آسیب دیدن معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شده است.

مزورعی با بیان اینکه صالح نیا پس ز این سانحه خود را به عوامل اورژانس معرفی نکرده بود، گفت: کارشناسان مرکز اورژانس پس از اعزام وی به محل حادثه وی را برای مداوا به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل کردند.

مصطفی جواد سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: وضعیت جسمی معاون وزیر صمت مساعد گزارش شده است و چند تن از مسوولان این شهرستان از وی عیادت کرده اند.

جوادی مقدم خاطرنشان کرد: صالح نیا پس از بستری در بیمارستان بهشتی کاشان و اقدامات درمانی اولیه برای عمل جراحی در ناحیه صورت به بیمارستان یثربی این شهرستان منتقل شد.


    رضا
    (0) (0)

    رضا

    نوامبر 8, 2019

    سلام ادمین تو فین تصادف کرده یا تو اتوبان؟؟

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *