• شناسه خبر : 17802

مطالبه مناطق کم برخوردار کاشان، عدالت آموزشی در چیدمان معلمان است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان گفت: درخواست و مطالبه مردم مناطق کم برخوردار از اداره آموزش و پرورش این است که در آغاز سال تحصیلی در چیدمان معلمان، عدالت آموزشی در مدارس محل زندگی آنها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حسین باغشیخی در هفتاد و هشتیمن نشست رسمی شورای شهر کاشان اظهار کرد: هر چند کمبود نیروی آموزشی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان مانند نقاط دیگر کشور مشهود است و این اداره در سال جاری با تعدیل نیروهای باسابقه و‌ بازنشستگی معلمان مواجه بوده ولی رعایت عدالت آموزشی مطالبه به حق مردم مناطق کم برخوردار است.

وی تاکید کرد: با توجه به شناختی که از مدیریت جدید آموزش و پرورش دارم مطالبه مردم مناطق کم برخوردار در چیدمان نیروهای آموزشی به ویژه معلمان در راستای تحقق عدالت آموزشی مورد توجه قرار خواهد داد و ثمرات آن نیز به نظام آموزشی و‌ مدیریت آموزشی منطقه خواهد رسید.

عضو شورای شهر کاشان تصریح کرد: عدالت آموزشی موجب رضایت آموزشی و ارتقا آموزش شهروندی در بخش های مختلف و افزایش کیفیت فضاهای فرهنگی شهر خواهد شد..

باغشیخی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در چند جلسه در صحن علنی اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم پیرامون مشکلات و مسائل آموزش و پرورش کاشان گفتگو کرده و همگرایی خوبی نیز ایجاد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *