• شناسه خبر : 1262

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کاشان:

مسوول دوخت لباس فرم دانش آموزان مدیران مدارس هستند/ مردم تخلفات را گزارش دهند

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش کاشان گفت: برای دوخت لباس فرم دانش آموزان کاشانی به مدیران مدارس در انتخاب خیاطان مورد تایید صنف پوشاک اختیار داده شده است.

غلامرضا بخشی موحد، در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: دستمزد دوخت لباس فرم دانش آموزان توسط کارگروه پوشاک در حداقل قیمت مصوب شده است و هر مدرسه با توجه به شرایط خودش در این مورد اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش سهم و درصدی در دوخت لباس فرم دانش آموزان کسب نمی کند، اظهار داشت: مدارس می توانند بر اساس شرایط خاص خودشان مانند دوخت رایگان لباس برای دانش آموزان بی بضاعت یا گرفتن برخی خدمات برای محل آموزشی خود سهمی تعریف کنند.

وی با اشاره به تحصیل حدود 62 هزار دانش آموز در کاشان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، لباس فرم امسال دانش آموزان مانند سال قبل آنها تعیین شده تا کسانی که بضاعت مالی کمتری دارند بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش کاشان گفت: اگر خانواده دانش آموزی خودش تصمیم به تهیه لباس برای فرزندش دارد می تواند با دریافت نمونه پارچه از مدارس اقدام به دوخت لباس کند.

بخشی موحد اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل کارگروه پوشاک آموزش و پرروش، مدارس باید پس از انتخاب خیاط مورد نظر خود از لیست مورد تایید صنف که آدرس محل کار آن مشخص است با وی قرارداد منعقد کنند تا مشکلات سال های گذشته پیش روی خانواده ها نباشد..

وی افزود: برای توسعه تولید و اقتصاد روستاییان مدارس روستایی می توانند مسوولیت دوخت لباس فرم دانش آموزان را به خیاطان بومی و ساکن در هر روستا واگذار کنند.

بخشی موحد خاطرنشان کرد: خانواده های دانش آموزان در صورت هرگونه مشکل یا تخلفی در زمینه لباس فرم مراتب را به کارشناسان مربوطه یا قسمت بازرسی اداره آموزش و پرورش کاشان برای پیگیری گزارش دهند.


    (1) (0)

    جولای 24, 2019

    قیمت مصوب لباس فرم دانش آموزان را لطفاً اعلام کنید.چون این قیمت‌هایی که از ما گرفتن نسبت به ارزش لباس‌ها خیلی بیشتر است.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *