• شناسه خبر : 7461

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد:

مراسم های محرم و صفر امسال در کاشان با رعایت اصل سلامت برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مراسم های محرم و صفر امسال در هیئات مذهبی کاشان با رعایت اصل سلامت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری مراسم های ماه محرم و صفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده اظهار داشت: این مراسم ها در کاشان با رعایت اصل سلامت برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی کاشان مردمی و سلامت مردم برای آنها اولویت دارد، ابراز داشت: هیئات مذهبی خود را ملزم به رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی می دانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به تلاش و مجاهدت هیئات مذهبی کاشان در مرحله نخست شیوع ویروس کرونا در زمینه کمک و یاری به سایر شهروندان و همچنین گندزدایی معابر و مبارزه با کرونا تصریح کرد: مراسم های ماه محرم و صفر نیز همچون برگزاری مراسم های شب قدر و دعای عرفه همراه با رعایت کامل مسائل بهداشتی خواهد بود تا جلوه با شکوهی از فرهنگ حسینی به نمایش گذاشته شود.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه مراسم های ماه محرم و صفر در فضاهای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود، بیان داشت: هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان برای تامین برخی فضاها انجام شده است که امیدواریم در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه توزیع غذا، شربت و چای در ایستگاه های صلواتی و هیئات مذهبی در دو ماه محرم و صفر امسال ممنوع است، افزود: روسای تمام هیئات مذهبی که تمایل به برگزاری مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان در دو ماه محرم و صفر امسال را دارند باید با مراجعه حضوری به اداره تبلیغات اسلامی کاشان ضمن اطلاع از جزییات دستورالعمل های بهداشتی مجوزهای لازم را برای برگزاری مراسم های امسال اخذ کنند.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *