• شناسه خبر : 18347

به دلیل استمرار آلودگی:

مدارس ابتدایی کاشان و آران و بیدگل غیرحضوری شد

با استمرار آلودگی هوا مدارس مقطع ابتدایی شهرستان های کاشان و آران وبیدگل روز یکشنبه یازدهم دی ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به استمرار آلودگی در استان اصفهان اظهار داشت: با تشکیل کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان‌های تعطیل است.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است، افزود: از عموم مردم شهروندان به گروه‌های حساس از جمله دانش‌آموزان، کودکان، سالمندان و افراد داری بیماری خاص درخواست داریم تا از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی ضمن تاکید بر کاهش حضور در فضای باز ابراز داشت: توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

شیشه فروش با بیان اینکه آموزش در این‌ مقاطع تحصیلی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به صورت مجازی پیگیری می‌شود، گفت: کارگروه اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و شرایط بررسی می‌شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *