• شناسه خبر : 375

مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص لتحر به بهره برداری رسید

در آیینی مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص در منطقه لتحر کاشان با همت خیران ورزشی با حضور مسوولان و مردم محلی به بهره برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون تومان با همت خیران ورزشی برای برگزاری دوره های آموزشی در رشته‌های کشتی، رزمی همچون تکواندو، بوکس و آمادگی جسمانی در دو بخش خواهران و برادران به بهره برداری رسید.

 

در این مراسم سردار “مرتضی طلایی” عضو سابق شورای شهر تهران، “سید جواد ساداتی نژاد” نماینده مردم کاشان در مجلس، “علی اکبر مرتضایی”فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار کاشان، ورزشکاران و مردم محلی حضور داشتند.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص در منطقه لتحر با کمک دو نفر از خیرین این منطقه به نام های “جواد زینلی” و “جواد ماشاالهی” ساخته و برای استفاده جوانان و ورزشکاران به بهره برداری رسید.

 

لتحر پیش‌گام در مدیریت مشارکتی

به گزارش روابط عمومی شهرداری کاشان، “سعید ابریشمی راد” شهردار کاشان در جمع مردم لتحر و در آیین افتتاح و بهره برداری از سالن شهدای غواص گفت: ما امروز آمده‌ایم به مردم و معتمدین و جوانمردهای لتحر دست مریزاد بگوییم..

وی با بیان اینکه تلاش های زیادی شده که شهرداری با مشورت مردم اداره شود تا مدیریت مشارکتی به عینه محقق گردد، بیان کرد: زمانی مدیریت مشارکتی تحقق پیدا می کند که مردم در عرصه عمل وارد شوند.

شهردار کاشان افزود: امروز در لتحر شاهد نتیجه و‌ باروری مفهوم مدیریت مشارکتی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه احداث مجموعه ورزشی شهدای غواص با مشارکت مردم شکل گرفته و شهرداری کمترین نقش را در احداث آن داشته، اظهار کرد: منطقه لتحر برای بهتر بودن همه چیز دارد.

ابریشمی راد فرصت های خدمت رسانی به مردم را بسیار اندک دانست و با توجه به اینکه ورزشگاه لتحر به نام شهدای غواص مزین شده تاکید کرد: حیف است در سایه امنیتی که شهدا برایمان ایجاد کرده اند، فرصت سوزی کنیم..

 

مردم منطقه لتحر استحاق هر گونه خدمت را دارند

همچنین “علی رسول زاده” رئیس شورای شهر کاشان در این مراسم افتتاح اظهار داشت: مردم منطقه لتحر استحاق هرگونه خدمت را دارند زیرا این مردم سختکوش همواره یار و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حضور خود را تمام صحنه های انقلاب به اثبات رساندند.

وی افزود: سنگ بنا ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی در شورای دوره چهارم گذاشته شد و ادامه کار آن با همراهی و مشارکت مردم محلی انجام شد.

رسول زاده خاطرنشان کرد: هرچه قدر در زمینه های فرهنگی و ورزشی در منطقه لتحر تلاش شود قابل تقدیر است زیرا این اقدامات در آینده بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

 

.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *